arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۸۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۲۲ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۶

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛از عدم تمایل آذری جهرمی به ریاست جمهوری تا کاهش ارزش بیت کوین

«انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

 رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

 

وزیر ارتباطات  در جربان کنفرانس مجازی خود گفت :نه تا به حال به ریاست جمهوری فکر کرده‌ام، نه ایده‌ای برای ریاست جمهوری دارم.

 

چینی ها در حال آزمودن جدیدترین ابزار امنیتی خود موسوم به "چشمان سیاه"هستند.ابزاری که از طریق آن می توانند حرکات افراد مشکوک را در هر نقطه از پکن رصد کرده و مورد بررسی قرار دهند.مشروح خبر را اینجا ببینید.

 

شرکت اوبر حق امتیاز اختراعی برای سیستم واقعیت مجازی در خودروی خودران ثبت کرده است. این سیستم طی مسیر مسافران را سرگرم می کند.

 

مایکروسافت قصد دارد نسخه ای اختصاصی و ویژه از گلکسی اس 9 را به کاربران خود هدیه دهد. نسخه ای که قطعا دارای ویژگی های اختصاصی است .مشروح این خبر را اینجا ببینید.

 

پژوهشگران به تازگی اعلام کرده‌اند بدافزارهایی که توسط روبات‌ها منتشر می‌شوند، از خطرآفرینی بسیار بالاتری برخوردار خواهند بود.

 

انتظارها به پایان رسید و بر همین اساس دستیار هوشمند گوگل با ابزار و برنامه های ثالث سازگار شد. این موضوع می تواند برای بسیاری از کاربران گوگل  از اهمیت بسزایی برخوردار باشد. مشروح این خبر را اینجا ببینید.

 

به نظر می رسد هشدارها در خصوص بیت کوین نتیجه داده و ارزش این ارز مجازی روندی رو به نزول را طی می کند. به عبارت دیگر ناظران مالی ایالات متحده بر اساس سخنانی که طی هفته جاری گفتند بازار بیت کوین را کساد کرده اند.مشروح این خبر را اینجا ببینید.

نظرات بینندگان