arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۲۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۳ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۷

طرز نشستن زاکربرگ روی صندلی سوژه شبکه های اجتماعی شد/نه خشن و نه بیش از حد فروتن

جلسه زاکربرگ با مجلس سنا سوژه کم نداشت. از تاکید بر نوع سخنان زاکربرگ تا طرز نشستن او روی صندلی در برابر نمایندگان مجلس سنا . 
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جلسه زاکربرگ با مجلس سنا سوژه کم نداشت. از تاکید بر نوع سخنان زاکربرگ تا طرز نشستن او روی صندلی در برابر نمایندگان مجلس سنا . 

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، نوع نشستن زاکربرگ از آن نوع سوژه ها است که از دید بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی بسیار هوشمندانه بوده است . 

درواقع شاید از دید ما این طرز نشستن عادی باشد،اما توجه کاربران به این مسئله جلب شده که زاکربرگ نه کامل و راحت تکیه داده است و نه کاملا به جلو خم شده است. 

یکی از پربازدید ترین عکس و نوشته های فضای مجازی این بود که ؛" تیم زاکربرگ به وی یاد داده اند در موقعیت 4 (کنایه به موقعیت های نظامی ) روی صندلی بنشیند . چرا که در این موقعیت در برابر مجلس سنا نه خشن به نظر می رسد و نه بیش از حد احساساتی. "

اما فارغ از این کنایه ها ، حقیقتا نوع نشستن زاکربرگ و طرز ادای کلمات او در برابر نمایندگان از داغ ترین سوژه های امروز است. نظر شما چیست ؟

آیا واقعا مشاوران زاکربرگ تا این حد ریزبین هستند که حتی طرز نشستن وی را تعیین کنند؟ اگر این فرضیه درست باشد به نظر شما طرز نشستن زاکربرگ واقعا حالتی میانه را به مخاطب القا می کرد یا نه ؟

نظرات بینندگان