arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۳۹۳۱
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۱ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۷

توقف تولید «تسلا3» تمسخر کاربران مجازی را در پی داشت/"ایلان ماسک روی نیمکتش به خواب رفته است"

پس از اعلام احتمال توقف خط تولید تسلا مدل 3 توسط ایلان ماسک،فضای مجازی تبدیل به یک بستر مناسب برای تمسخر ایلان ماسک شده است .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پس از اعلام احتمال توقف خط تولید تسلا مدل 3 توسط ایلان ماسک،فضای مجازی تبدیل به یک بستر مناسب برای تمسخر ایلان ماسک شده است .

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت،فضای مجازی پر شده از این موضوع که ایلان ماسک حتی قادر نیست برای خودش مبل بخرد بنابراین از پس هزینه های تسلا هم بر نمی آید. اما ماجرای این مبل چیست ؟

چند روز پیش ایلان ماسک در مصاحبه ای با شبکه خبری سی بی اس شرکت کرد. این مصاحبه درفضای دفتر او انجام شد و جالب است که وقتی خبرنگاران برای انجام مصاحبه به دفتر وی رفته بودند. ایلان ماسک را خوابیده روی یک نیمکت یافته و اتفاقا از او فیلم هم گرفتند.

ماسک در جریان این مصاحبه حتی به این نکته اشاره کرده که گاهی روی زمین هم می خوابد چون نیمکت دفترش بیش از حد باریک است. وی در جریان گفتگوی مذکور روند تولید تسلا 3 را روندی جهنمی توصیف کرده بود و بر همین اساس هم کاربران فضای مجازی می گویند ایلان ماسک حتی پول ندارد که یک مبل برای خودش تهیه کند، در نتیجه بهتر است از تولید تسلا3 منصرف شود. 

 از سوی دیگر بسیاری از کاربران مجازی می گویند وقتی ایلان ماسک خود از کلمه "جهنمی" برای تولید تسلا 3 استفاده کرده است، دیگر امیدی به دیگر کاربران نیست که نگرش مثبتی به تسلا داشته باشند. 

یک کاربر توئیتری می گوید : کاملا مشخص شده که ایلان ماسک از تولید تسلا3 نا امید شده است. بر همین اساس با استفاده از کلمه جهنمی سعی می کند کم کاری های خود را توجیه کند.

یک کاربر دیگر نیز می گوید ؛ عالی است. درست زمانی کا ایلان ماسک به خوابی خوش روی نیمکتش فرو رفته دیگر شرکت ها از وی سبقت می گیرند . 

نظرات بینندگان