arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۴۰۱۴
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۹ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۷

«گوگل کروم»به روز رسانی شد/توقف پخش خودکار ویدئو با صدا در مرورگر کروم

«گوگل کروم» تصمیم گرفته روند پخش خودکار ویدئو های با صدا را که  اکنون در این مرورگر وجود دارد حذف کند. این  یکی از مهم ترین خواسته های کاربران این مرورگر محبوب است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

«گوگل کروم» تصمیم گرفته روند پخش خودکار ویدئو های با صدا را که  اکنون در این مرورگر وجود دارد حذف کند. این  یکی از مهم ترین خواسته های کاربران این مرورگر محبوب است.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از گاردین،از حالا به بعد دیگر پخش صدای تکراری ویدئوهایی که معمولا در مرورگر کروم به شکل پیوسته پخش می شوند،مزاحم کار کاربران نخواهد بود.

بسیاری از ما عادت داریم وقتی چند لینک را در مرورگر کروم باز کرده ایم و مشغول بررسی سایت های مختلف هستیم ، صدایی را که حال از ویدئوهای خودکار لینک هاد است قطع کنیم.

صداهایی که بسیاری از ما عادت داریم روی دسکتاپ خود بشنویم.اما از حالا به بعد مرورگر کروم گوگل به طور پیش فرض این روند تکراری را  متوقف خواهد کرد.مسدود کردن خودکار صدای ویدئوها در گوگل به ممنوعیت های موجود در تبلیغات ویدئویی، پاپ آپ و مزاحمت های ناخواسته دیگر افزوده می شود.
به اعتقاد بسیاری از کارشناسان حوزه فناوری این، یک گام بزرگ در حذف مواردی است که کاربران را آزار می دهند.  این ویژگی هر ویدیویی را که برای پخش اتوماتیک با صدا تنظیم شده متوقف می کند. این موضوع حتی گزارش های ویدئویی برای سایت های خبری و سایر ویدیوهای جانبی است که اغلب در کنار متن پخش می شود.
افزون بر این ها،گوگل در تلاش است تا "پخش رسانه ها به صورت پلی بک " را به صورت خودکار کنترل کندو موضوعاتی که  به ویژه در سایت هایی مانند یوتوب یا نتفلیکس حائز اهمیت است.  چرا که آمار بازدید کنندگانی بالا دارند.

 

نظرات بینندگان