arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۴۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۴ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۷

مقامات قضایی کالیفرنیا «تسلا»را متهم کردند/عمده اتهامات به نقض حقوق کارمندان مرتبط است

تسلا تحت بررسی مقامات قضایی  کالیفرنیا قرار گرفت.علت این بررسی به آسیب هایی باز می گردد که علیه  کارگران در شرکت تسلا اعمال می شود. 
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسلا تحت بررسی مقامات قضایی  کالیفرنیا قرار گرفت.علت این بررسی به آسیب هایی باز می گردد که علیه  کارگران در شرکت تسلا اعمال می شود. 
به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت،  شرکت تسلا متهم به عدم گزارش وضعیت بهداشت و سلامت  کارکنان در زمینه شغلی و جراحات وارده به آنان در طول کارشان شده است. در نتیجه این پرونده  به اداره ایمنی و بهداشت حرفه ای دولت واگذار شده است.

 اداره ایمنی و بهداشت شغلی کالیفرنیا (Cal-OSHA) تحقیقات خود را مبنی بر اتهاماتی مطرح کرده استدر دست بررسی قرار داده و بر این اساس به نظر می رسد، تسلا اشتباهاتی جدی را در کارخانه فریمونت خود انجام داده است.
سازمان Cal-OSHA در حال تحقیق در مورد گزارش هایی است که  تسلا اشتباهاتی را در آن ها انجام داده و آسیب هایی را به کارکنانش وارد کرده است.
بازرسی Cal-OSHA در روز سه شنبه آغاز شد و در روز چهارشنبه، تنها دو روز پس از انتشار گزارش اولیه منتشر شد . در این گزارش به مواردی مثل طبقه بندی نادرست کارکنان که می تواند منجر به آسیب های جسمی بر علیه آنان شود اشاره شده است.

 یک سخنگوی تسلا در بیانیه ای گفت. "Cal-OSHA برای بررسی هر گونه ادعایی که مطرح کرده مسئول است، چرا که ، صرفنظر از اینکه آیا آنها حقیقی  و یا بی اساس هستند (همانطور که ما معتقدیم)،  ما همواره همکاری کاملی را با سازمان های قانونی انجام اده ایم. در واقع، بر خلاف سایر خودروسازانی که در گذشته برای تخلفات ثبت شده توسط OSHA متهم شده اند، ما در تمام طول تاریخ شرکت خود اخطار نگرفته ایم و در نتیجه نقض قانونی نداشته ایم.

 

نظرات بینندگان