arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۹۳۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۲۲ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛از سیستم هوش مصنوعی فرودگاه ها تا جاسوسی از ردیاب های هوشمند

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

 

پورشه قصد دارد 60 هزار خودروی مدل ماکان دیزلی را از سطح اروپا جمع آوری کند.این خودروهای دیزلی از سوی اتحادیه اروپا متهم به تخلف شده اند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نتایج بررسی های یک دادگاه در ایالات متحده نشان داد که سالانه  بیش از 4 میلیون تلفن همراه هوشمند سامسونگ به خدمات پس از فروش و تعمیرات مختلف  نیاز دارند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

روز گذشته در مدرسه ای در تگزاس تیراندازی رخ داد و از لحظه تیراندازی تا کنون تعداد اکانت های جعلی عامل تیراندازی در فیسبوک رشدی صعودی دارد .مشروح خبر را اینجا بخوانید.

به زودی هامبورگ نخستین شهر آلمان خواهد شد که ورود خودروهای دیزلی سنگین را ممنوع می کند، خودروهایی که به احتمال زیاد خطرات بسیاری را برای آینده زندگی بشر ایجاد می کنند. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

سیستم هوش مصنوعی به زودی امکان شناسایی مسافران دروغگو را امکان پذیر می کند. این موضوعی است که می تواند برای دستگیری مجرمین در مرزها بسیار موثر باشد. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

صدها نفر از برنامه های ردیابی هوشمند برای مقاصد نادرست و سوء استفاده از اطلاعات کاربران استفاده می کنند. این موضوعی است که برای آینده جهان تکنولوژیک بسیار خطرناک به نظر می رسد. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شارژر بی سیم موسوم به «Nomad» یکی از جدیدترین شارژرهای هوشمندی است که می تواند در آن واحد چندین محصول را به طور همزمان شارژ کند. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت مشهور و نام آشنای کوکا کولا یک تکنولوژی جدید را راه اندازی کرده که می توان از طریق آن نوشیدنی های اختصاصی تهیه کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نظرات بینندگان