arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۳۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۲۲ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ادعای عجیب کیم کارداشیان درمورد توییتر تا برنامه شارژ هوشمند پورشه

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

برنامه شارژ هوشمند خودروهای الکتریکی گروه خودروسازی پورشه معرفی شد. این برنامه پرداخت های خودروهای الکترونیک را تسهیل می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

دوربین جدید آمازون با بهره گیری از هوش مصنوعی می تواند به بیماران مبتلا به نقص های حافظه کمک کند تا دوستان،اعضای خانواده و عزیزان خود را سریع تر شناسایی کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یک کاربر استرالیایی گوگل از این شرکت شکایت کرد. وی مدعی است که گوگل با نشر اکاذیب در مورد او به وجهه اجتماعی اش لطمه زده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوگل تصمیم گرفته 5 نوجوان را به نمایشگاه سرگرمی های الکترونیک سال 2018 بفرستد. نوجوان هایی که قرار است خلاق باشند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

دونالد ترامپ تعرفه هایی جدید برای خودروهای خارجی که به این کشور وارد می شوند تعریف کرده است. اما این تعرفه ها قرار است دقیقا چه تاثیری بر بازار خودروی این کشور داشته باشند؟مشروح خبر را اینجا بخوانید.

کیم کارداشیان مدعی است که موفق شده  جک دورسی را قانع کند تا گزینه ویرایش توییت را به گزینه های توییتر بیفزاید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شارژر ویژه  اتومبیل آیفون  معرفی شد . این شارژر 360 درجه کمک می کند تا کاربران آیفون در هر شرایطی از شارژ موبایل خود مطمئن باشند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 ایالات متحده به شدت در خصوص  هکرهای روسی حاضر در جام جهانی به مردم کشور خود هشدار داد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نظرات بینندگان