arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۵۱۶۷
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۲۱ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تولید پوست الکترونیکی تا معرفی روباتی که احساساتی است

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

تسلا از کارمند سابق خود با ادعای سرقت اطلاعات شکایت می کند.این کارمند به هک کردن سیستم های تسلا متهم شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

ترامپ در جدیدترین اظهارات خود اعلام کرد که به زودی در سیاست های مرزی خود تجدید نظر خواهد کرد.  مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گروهی از پژوهشگران نوعی "پوست الکترونیکی" تولید کرده اند، که به کاربران اجازه می دهد درد را حس کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

صمیمیت غافلگیر کننده گوگل و شرکت هواوی توجهات زیادی را به سمت خود جلب کرده است. تا جایی که برخی معتقدند این موضوع می تواند دردسر ساز باشد. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

کمپانی های آئودی و ایرباس به زودی نخستین تاکسی پرنده خود را در آسمان ها به پرواز در می آورند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

پاشنه آشیل سیلیکون ولی  تعصب کورکورانه و عدم انعطاف فرهنگی است. این موضوع را می توان در قالب جدیدترین پژوهش های این منطقه به سهولت متوجه شد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گروهی از پژوهشگران موسسه «ام آی تی» نوعی روبات جدید طراحی کرده اند که می تواند احساسات افراد را تشخیص دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

فیسبوک در تلاش است تا قابلیت های بررسی واقعیت خود  در حوزه هوش مصنوعی را به 14 کشور گسترش دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان