arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۹۰۷۸
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۸ - ۲۴ تير ۱۳۹۷
قاضی پرونده «ثامن الحجج»:

متواری شدن متهم ردیف سوم، در جریان رسیدگی صحت ندارد

قاضی باقری رییس دادگاه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده تعاونی مالی-اعتباری ثامن الحجج ضمن بیان توضیحاتی درباره متهم ردیف سوم م.ر گفت: زمانی که متهمان این پرونده شناسایی و احضار شدند، متهم ردیف سوم علی رغم احضار در دادسرا حضور پیدا نکرده و اقدامات قضایی در خصوص احضار و جلب وی به نتیجه نرسیده است.به همین دلیل عدم حضور متهم ردیف سوم پرونده تعاونی مالی و اعتباری ثامن الحجج مربوط به ابتدای تشکیل پرونده بوده است و اینکه در حین رسیدگی به پرونده متواری شده صحت ندارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

رییس دادگاه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده تعاونی مالی-اعتباری ثامن الحجج توضیحاتی درباره متهم ردیف سوم م. ر. ارائه کرد.

به گزارش میزان، قاضی باقری رییس دادگاه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده تعاونی مالی-اعتباری ثامن الحجج در ابتدای هشتمین جلسه رسیدگی به این پرونده ضمن بیان توضیحاتی درباره متهم ردیف سوم م.ر گفت: زمانی که متهمان این پرونده شناسایی و احضار شدند، متهم ردیف سوم علی رغم احضار در دادسرا حضور پیدا نکرده و اقدامات قضایی در خصوص احضار و جلب وی به نتیجه نرسیده است.

وی افزود: به همین دلیل عدم حضور متهم ردیف سوم پرونده تعاونی مالی و اعتباری ثامن الحجج مربوط به ابتدای تشکیل پرونده بوده است و اینکه در حین رسیدگی به پرونده متواری شده صحت ندارد.

رییس دادگاه تصریح کرد: به این دلیل برای متهم ردیف سوم کیفرخواست به طور غیابی صادر شده و بعد از احضاریه دادگاه نیز حاضر به مراجعه نشده است.

نظرات بینندگان