arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۹۹۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۰۸ - ۳۰ تير ۱۳۹۷

خبر مهم آذری جهرمی از طرح عجیب مجلس در مورد ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان: استثنا‌ها به کار خود ادامه می‌دهند!

وزیر ارتباطات در پست اینستاگرامی اش، با اشاره به طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان که در جلسه این هفته مجلس بررسی می‌شود، برای اولین بار از "استثنا‌های قابل تامل برای عده‌ای" خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزير ارتباطات در پست اينستاگرامي اش ، با اشاره به طرح ممنوعيت به كارگيري بازنشستگان كه در جلسه اين هفته مجلس بررسي مي شود، براي اولين بار از "استثناهای قابل تامل برای عده‌ای" خبر داد.

به گزارش «انتخاب»، اين يعني بار ديگر ، قانون براي عده اي استثنا خواهد شد و بسياري از مديران بازنشسته به واسطه ي همين قانون ، مي توانند به كار خود ادامه دهند و جوانگرايي، دوباره به حاشيه رانده مي شود.

وزير ارتباطات در متن پيام اينستاگرامي خود نوشته است:
آن گونه که در خبرها آمده این هفته در مجلس شورای اسلامی، طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان مطرح خواهد شد. جدای از حواشی مختلفی که درباره استثناهای قابل تامل برای عده‌ای در این طرح وجود دارد، از منظر دیگر، حاشیه بزرگتری نیز در بطن این موضوع به چشم می‌خورد.

امروز و در شرایط فعلی که باید تلاشهای بیشتری برای اداره کشور به عمل آورد و نیاز به نیروی جوانی بیشتر احساس می‌شود، تصویب قانون و اجبار دستگاهها و نهادهای کشور در استفاده از جوان‌ترها، آن هم با زور بازنشسته کردن عده‌ای دیگر، قطعا حاوی پیام مقاومت در برابر جوانگرایی و تاسف آور است. استفاده بیشتر از جوانان در دستگاههای اداری کشور یک ضرورت است که اعتقاد قلبی و عمل می‌طلبد نه صرفا یک الزام قانونی.

نظرات بینندگان