arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۰۶۲۲
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۲۳ - ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

حماس: چین به زودی میزبان گروه‌های فلسطینی خواهد بود

«موسی ابومرزوق» رئیس دفتر روابط بین الملل جنبش حماس فلسطین امروز یکشنبه خبر داد که قرار است گروههای فلسطینی به زودی در چین، نشستی برگزار کنند. ابومرزوق ابراز امیدواری کرد که این نشست باعث پایان اختلافات شود و گفت: روابط چین با ملت فلسطین تاریخی است. هر گ
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: «موسی ابومرزوق» رئیس دفتر روابط بین الملل جنبش حماس فلسطین امروز یکشنبه خبر داد که قرار است گروههای فلسطینی به زودی در چین، نشستی برگزار کنند.

ابومرزوق ابراز امیدواری کرد که این نشست باعث پایان اختلافات شود و گفت: روابط چین با ملت فلسطین تاریخی است. هر گونه سنگ‌اندازی در مسیر فرآیند اتحاد ملی، در واقع به معنای ایجاد مانع بر سر میز آینده ملت فلسطین است.

وی با اشاره به اینکه پس از عملیات طوفان الاقصی، آمریکا به سایر کشورها هشدار داده است که با حماس تعامل نداشته باشند، تأکید کرد: آمریکا با تمام امکانات، از اسرائیل حمایت می‌کند. در جهان قطبهای دیگری نیز وجود دارد که ما به دنبال ارتباط با آنان هستیم.

این مقام حماس با اشاره به اینکه رخدادهای غزه، چهره واقعی اسرائیل را به مردم جهان نشان داد، در پایان گفت: به خاطر آمریکا، شورای امنیت نمی‌تواند قطعنامه الزام‌آوری علیه اسرائیل صادر کند.

نظرات بینندگان