arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۴۳۲۹
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۲۲ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از دردسرهای جدید اوبر تا ماجراهای بیت کویت در ایالات متحده

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

دور جدید مشکلات اوبر آغاز شده است. چرا که دو زن از اهالی تنسی از این زن شرکت شکایت کرده اند. محور این شکایت به عدم اخراج راننده متجاوز شرکت اوبر باز می گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت فیس بوک تصمیم دارد  فوتبال اسپانیا را به بازار مصرف کننده های میلیاردی هند به صورت رایگان هدیه دهد. فیسبوک برای تحقق این برنامه  با لالیگا همکاری کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

طرفداران موسیقی دوست دارند که بدانند نویسنده و تهیه کننده آهنگ های محبوب آنها چه کسی است.اسپاتیفای به زودی از افزونه جدید یعنی نام نویسنده و تهیه کننده رونمایی خواهد کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

هند قصد دارد، نخستین ماموریت فضایی خود را تا سال 2022 آغاز کند. درواقع آژانس فضایی کشور در نظر دارد ظرف مدت 40 ماه آتی یک ماموریت جدیدرا آغاز کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت آلفابت یک سرمایه گذاری 375 میلیون دلاری  دیگر را در شرکت  «جاش کوشنر»  در حوزه سلامت و بیمه انجام داد. این سرمایه گذاری تنها چند ماه پس از سرمایه گذاری مشابه پیشین رخ می دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

تمرکز شرکت اپل بر بهبود و دقیق تر شدن این برنامه است. بنابراین اپل تصمیم دارد دستیار صوتی «سیری» را قوی تر  از همیشه به روزرسانی کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

قرار است شرکت آمریکایی  Square (اسکوئر) پشتیبانی از سیستم بیت کوین را در ۵۰ ایالت آمریکا گسترش دهد.این خبری است که شرکت مذکور اخیرا منتشر کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان