arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۴۸۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۰ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۷

خودروهای دیزلی فولکس واگن جمع آوری می شود / سختگیری دولت آلمان برای کاهش گازهای گلخانه ای

آلمان قصد دارد تمامی مدل های فولکس واگن دیزلی را که قوانین احترام به طبیعت را نادیده می گیرند جمع آوری کند.خودروهایی که درصد آلایندگی قابل توجهی دارند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آلمان قصد دارد تمامی مدل های فولکس واگن دیزلی را که قوانین احترام به طبیعت را نادیده می گیرند جمع آوری کند.خودروهایی که درصد آلایندگی قابل توجهی دارند.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، اگرچه آلمان قصد دارد خودروهای آلاینده فولکس واگن را جمع آوری کند، اما  تا کنون 95 درصد از 2.46 میلیون وسیله نقلیه آلاینده این شرکت را آنالیز و از رده خارج کرده.

دولت آلمان به طور جدی در حال بررسی خودروهای دیزلی آلمان است و بنابراین جای تعجب نیست که برخی از خودروهای فولکس واگن را به طور کامل از حضور در جاده ها منع کند.

 رانندگان برای حل مشکل آلاینده های خودروهای گروه فولکس واگن باید هرچه سریعتر اقدامم کنند.در سال 2015، فولکس واگن در آزمایش اولیه مبتنی بر  قوانین و مقررات انتشار آلایندگی در سراسر جهان با استفاده از دستگاه های هوشمند شکست خورد. با این وجود، شرکت مذکور در خصوص سختگیری های جهانی معترض د و حتی وارد یک جریان شکایت شد.

 

در نهایت شرکت فولکس واگن  در آلمان نسبت به ایالات متحده خوش شانس بود. در سال 2016، مجموعه ای از اصلاحات مرتبط با نرم افزار برای سه موتور دیزلی مختلف تایید  شد که بر اساس آن بسیاری از خودروهای فولکس واگن موظف به اعمال تغییرات شدند.

بر اساس این قوانین جدید، اگر فولکس واگن به اندازه کافی وسایل نقلیه خود را تعمیر نکند، جریمه هایی اضافی و خطرناک را تجربه می کند. این شرکت تاکنون حدود 30 میلیارد دلار جریمه در ایالات متحده آمریکا هزینه کرده است.

نظرات بینندگان