arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۳۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۲۳ - ۱۲ مهر ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از نرم افزارهای جاسوسی سعودی ها تا خدمات اوبر به رای دهندگان آمریکایی

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

اوبر تصمیم دارد از افرادی که قصد دارند در انتخابات میان دوره ای ایالات متحده به عنوان رای دهنده شرکت کنند حمایت کند و به آنان خدمات ویژه مسافرتی ارائه کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

دستیار گوگل موسوم به «Google Assistant»، به کاربران در انتخاب اوبر و لیفت کمک می کند. درواقع این دستیار، قیمت ها و زمان های دسترسی به خدمات این 2 را ارائه می دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گزارش ها حاکی از آن است که عوامل سعودی  سعی در نصب نرم افزارهای جاسوسی روی گوشی های مردم برای ردیابی منتقدان در خارج از کشور دارند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

سهام شرکت تسلا باز هم سقوط کرد و این بار ماجرا نه از درون شرکت، بلکه از فضای تجاری ایالات متحده ناشی می شود. درواقع نگرانی های تحلیلگران  اقتصادی از وضعیت تجارت چین  با ایالات متحده باعث ایجاد مشکلاتی برای تسلا شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

به نظر می رسد ناکامی کمپانی «زد تی ای» در تجارت با طرف های آمریکایی ادامه دارد. چرا که این شرکت به علت نقض پرونده ناچار است برای مدتی طولانی تر با محرومیت تجاری دست و پنجه نرم کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

دولت ایالات متحده در خصوص حمله هکرهای چینی تبار نگرانی هایی متعدد دارد. این موضوعی است که اخیرا از سوی وزرات دفاع و وزارت خزانه داری این کشور مطرح شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گروه های خودروسازی هوندا و جنرال موتورز برای ساخت خودروهای خودران با یکدیگر همکاری خواهند کرد. این 2 شرکت سودای حکمرانی بر صنعت خودروسازی جهان را در سر دارند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 

نظرات بینندگان