arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۲۳ - ۱۳ آبان ۱۳۹۰

تشکر وزير اقتصاد از رئيس جمهور

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزير امور اقتصادي و دارايي پس از كسب راي اعتماد مجدد نمايندگان طي نامه اي از رئيس جمهور، همكاران دولت و مجلس شوراي اسلامي تشكر و قدرداني كرد.

 متن نامه سيد شمس‌الدين حسيني به رئيس جمهور به اين شرح است:

"جناب آقاي دكتر احمدي نژاد رئيس محترم جمهوري اسلامي ايران

سلام عليكم

روز دهم آبان ماه سال ۱۳۹۰ يكي از روزهاي خدا و براي اين خادم كوچك مردم روز ويژه اي بود. تلخي ها و شيريني هاي فراواني را چشيدم، افتراهاي ناعادلانه و نسنجيده را نظاره كردم، جانم صاف شد و شهد انصاف و اعتماد نمايندگان محترم را نوشيدم.

رئيس جمهور عزيز مروت و پايمردي حضرتعالي و همت مومنانه همكاران عزيز دولت طليعه اطمينان و آرامش بيشتر در عرصه اقتصاد ايران شد.

من لايق اين لطف نيستم اما حتماً شان و منزلت مردم و دولت همين مودت و محبت است. به سربازي كشورم افتخار مي كنم و سپاس كه در اين وادي در پناه دولت خدمتگزاري هستم كه رئيس آن جنابعالي و همكارانم مردماني مومن، فداكار، پاك نهاد و ولايتمدار هستند. رجاء واثق دارم كه دعا و دفاع و البته اعتماد منصفانه نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، واسطه وصلم به تفضل پروردگار شد.

پس به شكرانه اين لطف، ميثاق و اراده ام براي خدمت بيشتر، دفاع از حقوق و منافع ملت و مبارزه با فساد محكم تر و تعهدم مضاعف شد. از مرحمت جنابعالي و همكاران دولت و از راي اعتماد مجلس محترم شوراي اسلامي تشكر مي كنم."
نظرات بینندگان