arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۶۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۳ - ۱۶ آبان ۱۳۹۰

كانديداي انتخابات آمریکا: باید با پیشنهاد دوستی جلوی برنامه هسته ای ایران را گرفت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
يك كانديداي انتخابات رياست‌جمهوري آمريكا تاكيد كرد كه "پيشنهاد دوستي" به ايران و نه اعمال تحريم‌ها روش مفيدتري براي برخورد با برنامه‌ هسته‌يي ايران است.

به گزارش انتخاب، ران پال ـ يك كانديداي جمهوري‌خواه انتخابات رياست جمهوري آمريكا ـ روز يك‌شنبه گفت كه برنامه هسته‌يي ايران "بيش از حد بزرگ شده است".

پال افزود كه تحريم‌هاي شديد اشتباه است، زيرا در مورد عراق تنها به جمعيت محلي آسيب رساند و باز هم راه را براي جنگ هموار كرد.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، اين كانديداي رياست جمهوري آمريكا در پاسخ به اين كه براي جلوگيري از برنامه هسته‌يي ايران چه اقدامي خواهد كرد؟ گفت: شايد به آن‌ها پيشنهاد دوستي بدهم.

اظهارات پال با اظهارات دولت‌هاي جورج بوش و باراك اوباما ـ رييسان‌جمهور پيشين و فعلي آمريكا ـ تضاد دارد؛ سياست آمريكا به اعمال تحريم‌ها و به كارگيري ديپلماسي متكي بود تا تهران را متقاعد كند برنامه هسته‌يي‌اش را كه تهران بر صلح آميز بودن آن تاكيد دارد كنار بگذارد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جهانبخش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۷
0
0
اوباما هم با پیشنهاد دوستی با ایران حکومتش را شروع کرد اما زیر دستکش مخملی دست چدنی داشت . امریکائی ها اگر خواهان دوستی واقعی با ایران هستند باید عملا اثبات کنند و همه لطمه هائی که به ما وارد کرده اند جبران کنند سپس دست دوستی دراز کنند .
نظرات بینندگان