arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۷۶۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۱ - ۱۷ آبان ۱۳۹۰

درخواست طلاق زن جوان براي شركت در مسابقه موسيقي يك شبكه‌ي ماهواره‌اي!

مردي در دادگاه گفت: همسرم با ديدن مسابقه‌ي موسيقي يك شبكه‌ي ماهواره‌اي و به دليل علاقه‌ي فراوان به خوانندگي، درخواست طلاق دارد تا بتواند با گرفتن مهريه‌اش در اين مسابقه شركت كند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مردي در دادگاه گفت: همسرم با ديدن مسابقه‌ي موسيقي يك شبكه‌ي ماهواره‌اي و به دليل علاقه‌ي فراوان به خوانندگي، درخواست طلاق دارد تا بتواند با گرفتن مهريه‌اش در اين مسابقه شركت كند.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، زني با حضور در دادگاه خانواده ضمن ارائه درخواست طلاق، خطاب به قاضي، گفت: از دوران كودكي به خواندن علاقمند بوده‌ام از دوران دبستان در سرودهاي مدرسه شركت مي‌كردم و خيلي از افراد خانواده‌ام در اين زمينه مشوق من بوده‌اند.

وي ادامه داد: زماني كه به عقد همسرم درآمدم 24 سال سن داشتم و از همان ابتدا به او گفته بودم كه به خوانندگي علاقمند هستم و دوست دارم فرصتي در اين زمينه برايم فراهم شود تا از آن نهايت استفاده را ببرم.

اين زن جوان كه 28 سال سن داشت، خاطرنشان كرد: اوايل خواهان جدايي از همسرم نبودم فقط تقاضاي گرفتن مهريه‌ام را داشتم، اما همسرم از پرداختن حق و حقوقم خودداري كرد و من به ناچار براي دريافت مهريه‌ام، درخواست طلاق را به دادگاه ارائه كردم تا بتوانم به آروزهايم دست پيدا كنم.

شوهر اين زن كه 32 سال سن داشت در ادامه گفت: غيرت من اجازه نمي‌دهد مهريه همسرم را پرداخت كنم كه او بتواند با پول آنها در مسابقه موسيقي يك شبكه‌ي ماهواره‌اي شركت كند، من به همسرم علاقمند هستم و نمي‌خواهم او وارد منجلابي شود كه خودش از آن بي‌خبر است.

وي افزود: همسرم صداي خوبي دارد اما من نمي‌توانم همانند ديگر مردان به او اجازه دهم تا در برنامه‌ي موسيقي يك شبكه ماهواره‌اي شركت كند، حتي حاضرم به دليل نپرداختن مهريه راهي زندان شوم اما همسرم وارد اين عرصه نشود.

زن جوان در پاسخ به پرسش قاضي دادگاه مبني بر اينكه آيا شركت در چنين مسابقه‌اي ارزش از بين بردن زندگي زناشويي را دارد؟ عنوان كرد: يكي از بزرگترين آرزوهاي من شركت در اين مسابقه است حتي اگر نتوانم، برنده آن باشم، حتي از همسرم خواستم در اين سفر مرا همراهي كند تا ديگر نگراني در ميان نباشد اما او اين حرف مرا نيز قبول نمي‌كند.

مرد جوان در ادامه اظهاركرد: همسر به دليل اينكه ظاهري زيبا دارد اگر وارد آن مسابقه شود محال است به كشورش بازگردد، ايراني بودن من قبول نمي‌كند كه به همسرم اجازه چنين كاري را بدهم.

 قاضي دادگاه بعد از شنيدن اظهارات طرفين حكمي مبني بر طلاق صادر نكرد و ادامه رسيدگي به پرونده را به جلسه‌ي آينده موكول كرد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۷
4
0
این هم از ره آورد ماهواره !!
snowman
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۸
0
0
ربطي به ماهواره نداره مشخصه كرم از خود درخته
نظرات بینندگان