arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۸۶۱۸
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۲۰ - ۱۰ آبان ۱۳۹۷

منتظری: شرایط با ناکامی از جام حذفی بدتر شده است

کاپیتان دوم استقلال با بیان اینکه شرایط تیمش پس از ناکامی در جام حذفی بدتر شده تاکید کرد که مطمئنا شرایط به همین منوال باقی نمی‌ماند و اوضاع بهتر می‌شود
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

منتظری: شرایط با ناکامی از جام حذفی بدتر شده استکاپیتان دوم استقلال با بیان اینکه شرایط تیمش پس از ناکامی در جام حذفی بدتر شده تاکید کرد که مطمئنا شرایط به همین منوال باقی نمی‌ماند و اوضاع بهتر می‌شود.

به گزارش ایسنا، پژمان منتظری پس از ناکامی تیمش در جام حذفی و حذف از این رقابت‌ها با شکست مقابل سایپا در ضربات پنالتی اظهار کرد: مطمئنا می‌توانیم در ادامه فصل نتیجه مطلوب را کسب کنیم.

او در واکنش به اینکه چطور می‌توان هواداران این تیم را راضی کرد تاکید کرد: هواداران استقلال باید ناراحت باشند. عامل اصلی موفقیت استقلال زیاده‌خواهی هواداران است که موجب شده ما همیشه برای قهرمانی بجنگیم. به آن‌ها حق می‌دهیم که ناراحت هستند. همه بازیکنان ناراحت هستند و تنها کاری که باید انجام دهیم این است که بیشتر تلاش کنیم. مطمئنا با بهبود شرایط تیم، هواداران راضی می‌شوند.

کاپیتان دوم استقلال در پاسخ به این سوال که هنوز تعدادی از بازیکنان استقلال متوجه جایگاه پیراهن استقلال و اهمیت مسئولیت‌پذیری در این تیم نشده‌اند، اظهار کرد: موضوع واضح این است که بازیکنان جوان و باکیفیتی داریم. باشگاه، مربی و بازیکنان بزرگتر باید شرایط بهتری را برای بازیکنان جوان فراهم کنند. شاید بازیکنان جوان بازیگوشی کنند. همه ما جوان بودیم. بازیکنان جوان نیاز به حمایت دارند.

منتظری در واکنش به اینکه مهم‌ترین مشکل استقلال در فصل جاری چیست گفت: ما از سال‌های گذشته مشکلاتی داریم در حق باشگاه نامهربانی‌هایی صورت گرفته است و ما الان در جایگاهی هستیم که باید خودمان شرایط تیم را بهبود ببخشیم. متاسفانه امروز هم این اتفاق رخ داد و شرایط بدتر شده است. اما مطمئنم در آینده شرایط بهتر می‌شود.

نظرات بینندگان