arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۹۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۲۳ - ۱۳ آبان ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از بمباران کاربران با خبرهای جعلی تا نگرش منفی ایلان ماسک نسبت به هوش مصنوعی

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

بسیاری از ما در روز در معرض بمباران خبرهای جعلی قرار می گیریم. اما آیا راهی برای فرار از این خبرها وجود دارد؟ به نظر می رسد پاسخ منفی است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 پاناسونیک در تدارک تولید نوعی گجت پوشیدنی است که می تواند تحولی آشکار در صنعت دیداری و شنیداری ایجاد کند. این هدست های هوشمند مجهز به تجهیزاتی ویژه برای رصد جهان هستند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

ایلان ماسک بارها اعلام کرده که نسبت به رشد سریع هوش مصنوعی و استفاده از روبات ها چندان خوشبین نیست. ما علت این بدبینی ها چیست؟مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

این روزها استفاده از پهبادهای عکاسی بسیار متداول شده و یکی از جالب ترین پهبادهای عکاسی سال نیز پهباد موسوم به "MantisQ"  است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شارژر جدید و  قابل حمل موسوم به "GlobalTraveler 3" یکی از برترین محصولاتی ست که در سفر به کمک کاربران می آید این محصول ترکیبیست از پاوربانک و شارژر سفری.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت لکسار از جدیدترین فلش مموری خود موسوم به "JumpDrive F35"  رونمایی کرد. این فلش مموری را می توان پایانی برای همه نگرانی های کاربرانی دانست که نسبت به امنیت اطلاعات خود حساس هستند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برخی از کاربران و ناظران دنیای فناوری معتقدند قابلیت سوپر چت یوتیوب به ابزاری برای نفرت پراکنی مجازی تبدیل شده است. این موضوعی نگران کننده است که می تواند برای مدیران یوتیوب نیز به عنوان امتیازی منفی در نظر گرفته شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان