arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۰۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۲۳ - ۲۱ آبان ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رکورد زنی اپل در چین تا روشهای تشخیص هک شدن سیم کارت

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

اپل بالاترین رکورد فروش را در روز مجردهای چینی ها ثبت کرد و موفق شد با رقمی خیره کننده طی 24 ساعت رکوردگیری کند و این یعنی شکست سنگین برندهای چینی.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

فیسبوک برای برخی از کاربران در سواحل شرقی ایالات متحده قابل دسترسی نیست. این موضوع که  ابتدا یک اشکال فردی و مربوط به یک الی دو کاربر در نظر گرفته می شد به سرعت پخش شد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

سنسور کنترل خواب نوزاد موسوم به Sleepytroll  یکی از جدیدترین محصولات دنیای تکنولوژیست که برای حمایت از والدینی که اخیرا صاحب فرزند شده اند طراحی شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 عربستان قصد دارد از پروژه هایپرلوپ خود تحت هر شرایطی رونمایی کند. درواقع عربستان برای این پروژه سناریویی جدید دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت بهداشتی و آرایشی لورآل از جدیدترین محصول خود که یک روبات آرایشگر است رونمایی کرد. این روبات هوشمند تمامی خدمات آرایشی را به سرعت انجام می دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 هک شدن سیم کارت برای بسیاری از کاربران عبارتی ناشناخته است. یعنی با وجود این روزانه صدها نفر با این مشکل رو  به رو می شوند اما مطلع نیستند که دقیقا چگونه این بلا به سرشان نازل شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

جدیدترین نسل جوی استیک ها رونمایی شد. این حوس استیک جدید که Orbital 2 نام دارد، بسیار کاربردی تر از دیگر محصولات مشابه موجود در بازار است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

سافت بانک در بیانیه ای رسمی اعلام کرد که قصد دارد سرمایه گذاری در بازار موبایل ژاپن را تا مرز 21 میلیارد دلار افزایش دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان