arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۲۳۰۴
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۲۳ - ۳۰ آبان ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از به روزرسانی امنیتی گوگل تا ادامه مدیریت رنونیسان از داخل زندان

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

شرکت شیائومی در نظر دارد تا پایان سال 2019 بیش از 5 هزار فروشگاه را در هند افتتاح کند. این برنامه ریزی نشان می دهد شیائومی زیرکانه به فکر تسخیر بازارهای آسیا است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گوگل در جدید ترین به روزرسانی امنیتی خود برنامه «Find My Device» را ارتقاء داده است. اکنون با کمک این برنامه جدید می توانید امنیت گوشی خود را تضمین کنید.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل رنو نیسان کارلوس گوسن که دو روز پیش به علت اتهامات مالی دستگیر شد همچنان ریاست هیئت مدیره این 2 گروه خودروسازی را بر عهده دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

یک روستای کوچک در شنزن چین مردمانی عجیب دارد. ساکنانی که به جای فعالیت های روزمره و عادی روستانشینان و حتی روستاهای مجاور خود متخصصان تولید روبات شده اند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نپال از جدیدترین روبات پیشخدمت خود رونمایی کرد. روبات پیشخدمت نپالی ها می تواند نسبت به روبات های پیشین خدماتی ویژه تر ارائه دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

خلبانان سنگاپوری به زودی به آیپد مجهز می شوند، این آیپدها قرار است همیار خلبانها برای پروازهای ایمن تر باشند و در نوع خود یک اقدام جالب توجه در نظر گرفته می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 

شرکت اپل اعلام کرد مجموعه مذاکرات خود را برای دسترسی به اطلاعات سربازان ارتش ایالات متحده آغاز کرده است. این رایزنی ها با هدف ارائه خدمات قوی تر به سربازان انجام می گیرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

موسسه مالی گلدمن ساکس برای دومین بار در ماه جاری میلادی به اپل هشدار داد. این هشدار مدعی است که احتمالا شرکت اپل در قیمت گذاری آیفون XR اشتباهاتی را مرتکب شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان