arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۲۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۲۳ - ۰۲ آذر ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از اعتصاب کارگران آمازون تا فروش پایین آیفونXR در ژاپن

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

دستیار صوتی سیری در یک خطای قابل توجه، پس از برخی پرسش ها به جای نمایش تصویر چهرهدونالد ترامپ تصاویری غیراخلاقی را نمایش می دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بیت کوین بار دیگر در طول هفته های اخیر سقوط کرد. این سقوط باعث شد بیت کوین به یک چهارم ارزش خود در طول هفته شکرگذاری رسیده و این یعنی خبری نگران کننده برای فعالان این بازارمشروح خبر را اینجا بخوانید. 

این روزها بازار بلندگوهای هوشمند بسیار داغ است و در این بازار برخی محصولات از اقبال بالایی برخوردارند. بلندگوی هوشمند   creative از همین بلندگوهاست.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گروهی از پژوهشگران استرالیایی نوعی بازوی روباتیک طراحی کرده اند که می تواند سر میز غذا به شما کمک کند خوراکی بخورید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 صدها کارگر اروپایی که در انبارهای آمازون کار می کنند در حال برنامه ریزی یک اعتصاب سراسری و 24 ساعته هستند. این کارگران نسبت به شرایط کاری سخت و غیر انسانی انبارهای آمازون در روزجمعه سیاه اعتراض خواهند کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گزارش ها از کاخ سفید حکایت از آن دارند که دولت ایالات متحده در تلاش است برند چینی هواویرا تحریم کند. اما برای این تحریم، دولت باید متحدان خارجی و داخلی خود را قانع کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

همانطور که برخی از پیشبینی ها از مدتی پیش اعلام کرده بودند، گوشی های مدل آیفون XR شرکت اپل در بازار فروش با استقبال گسترده ای مواجه نشده اند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان