arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۵۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۶ - ۲۰ آذر ۱۳۹۷

آیت الله جوادی آملی: عده‌ای موش صفت فقط در حال ذخیره کردن ذخایر طلا و ارز هستند

آیت الله جوادی آملی مرجع تقلید، اعتیاد را مرگ تدریجی و خودکشی دانست و گفت: وقتی جوانان بیکار شوند و اشتغال یا منبع درآمدی نداشته باشند به سوی اعتیاد کشانده می شوند و این در حالی است که عده ای موش صفت فقط در حال ذخیره کردن ذخایر طلا و ارز هستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

آیت الله جوادی آملی در دیدار فرمانده انتظامی استان قم با اظهار نگرانی از ورود مواد مخدر به کشور، بر تقویت کنترل و تقویت مرزها تاکید کرد.

به گزارش پایگاه طلاع رسانی پلیس، آیت الله جوادی آملی در دیدار فرمانده انتظامی قم، اظهار کرد: ما نگران مرزهای کشور هستیم؛ چرا که این همه کشفیات مواد مخدر نشان دهنده این است که این مواد از مرزها وارد کشور می شوند که کشف آنها برای پلیس هم زحمت بسیار دارد و هم هزینه بردار است.

وی افزود: پلیس به تنهایی نمی تواند جلوی ورود مواد مخدر به کشور را بگیرد و ضرورت دارد که سایر نیروهای مسلح در این مقوله به نیروی انتظامی کمک کنند و از تجهیزات و فنآوری های روز برای حفظ امنیت مرزها بهره ببرند.

این مرجع تقلید، اعتیاد را مرگ تدریجی و خودکشی دانست و گفت: وقتی جوانان بیکار شوند و اشتغال یا منبع درآمدی نداشته باشند به سوی اعتیاد کشانده می شوند و این در حالی است که عده ای موش صفت فقط در حال ذخیره کردن ذخایر طلا و ارز هستند.

مفسر قرآن کریم همچنین از سیستم پولی و مالی بانک‌ها انتقاد کرد و گفت: معاملات ربوی تاثیری در پیشرفت اعتقادات و باورهای دینی و همچنین کسب روزی حلال ندارد.

جوادی آملی بر ایجاد اشتغال و تولید در کشور تاکید و خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال برای جوانان، آنان را به سمت ازدواج و تشکیل خانواده تشویق می‌کند و از گرفتار شدن در دام آسیب های اجتماعی جلوگیری می کند.