arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۸۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۲۳ - ۰۱ دی ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از کشف بقایای فسیل 3 هزار ساله تا اتهامی جدید علیه شبکه های اجتماعی

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

گروهی از پژوهشگران در ژوهانسبورگ موفق شدند بقایای نوعی از انسان اولیه را کشف کنند که یافته هایی جدید را برای علم باستان شناسی به ارمغان آورده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گزارش جدید مجمع جهانی اقتصاد نشان می دهد که در حوزه هوش مصنوعی تبعیض های جنسیتی متعددی وجود دارد. این تبعیضها عمدتا ناشی از بی توجهی مدیران غولهای فناوری است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

فیسبوک، اسنپ چت و تیک توک با اتهامی جدید رو به رو شده اند. این شبکه های اجتماعی متهم شده اند که کاربران را تشویق به حالات افسردگی و حتی خودکشی می کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

دو برند خودروسازی تویوتا و مزدا که به طور مشترک برای ساخت یک کارخانه در آلاباما سرمایه گذاری کرده اند، تعهد داده اند که برای حفظ محیط زیست این منطقه 6 میلیون دلار هزینه کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

این روزها زندگی مجازی بسیاری از ما پررنگ است و حتی ساعات زیادی از روز را در فضای مجازیمی گذرانیم. اما با این وجود، گاهی این حضور از کنترل خارج می شود و  ما به دنبال روشهای خواهیم بود تا حضورمان در فضای مجازی را کمرنگ یا به طور کامل پاک کنیم.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

پژوهشگران آلمانی موفق شدند نوعی روبات هوشمند طراحی کنند که می تواند درست مثل یک تعمیرکار حرفه ای با بررسی وصعیت فاضلاب ها ایرادها را شناسایی کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یکی از جذاب ترین روبات های سال را می توان روبات کانگورو دانست. روباتی که ترکیبی است از موتور و کانگورو.این روبات یک دستیار خانگی هوشمند است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

بلندگوی ابری، یکی از زیباترین و دلنشین ترین ایده هایی است که در سال جاری میلادی به بازار فناوری ارائه شد. یک بلندگوی خاص که در کنار زیبایی بسیار کاربردی است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان