arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۸۲۸۱
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۲۲ - ۰۲ دی ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از کاهش قیمتهای تسلا در چین تا رشد هوش مصنوعی در حوزه پزشکی

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

بحث در مورد اثرات هوش مصنوعی توسط دو موضوع تحت تاثیر قرار گرفته است. یکی هراس از یکپارچگی است و دیگری رویدادهایی که باعث می شوند هوش مصنوعی از هوش انسانی فراتر رفته و به عبارتی مهار آن از کنترل انسانی خارج شود و حتی عواقب احتمالی فاجعه باری را رقم زند. نگرانی دیگر این است که یک انقلاب صنعتی جدید اجازه می دهد تا ماشین ها تقریبا در هر حوزه جامعه از حمل و نقل تا ارتش و مراقبت های بهداشتی نفوذ کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گروه خودروسازی تسلا، قیمت خودرو تسلا 3  را در چین کاهش داد. این اقدام برای بار سوم طی دو ماه اخیر انجام می شود و نشان می دهد بازار چین برای این گروه خودروسازی مهم است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

این روزها که تب و تاب توسعه هوش مصنوعی همه جهان را در برگرفته است، اتحادیه اروپا ممیزی های سنگینی برای توسعه هوش مصنوعی قائل شده است. ممیزی هایی که نشان می دهد اتحادیه اروپا قصد دارد رویکرد خود در حوزه هوش مصنوعی را از رقبای قدرتمندی مانند ایالات متحده و چین متمایز کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

ارتش بریتانیا با یک شرکت دفاعی آمریکایی قراردادی را امضا کرده است که بر اساس آن روباتهایی پیشرفته برای خنثی سازی بمب تحویل می گیرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

جدیدترین افزونه توییتر باعث جنجالهای مجازی شده است. چرا که اکنون کاربران اندروید و ios می توانند متوجه شوند طرف مقابل از چه سیستم عاملی استفاده می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

هوش مصنوعی نقشی مهم در زندگی امروز انسان ها دارد و این نقش هر سال پررنگ تر می شود. پیشرفت هوش مصنوعی می تواند در حوزه هایی مثل پزشکی، کشاورزی و صنایع مهمتر از سایر حوزه ها باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نوشیدن یک فنجان قهوه وقتی به شدت خسته هستید بسیار جذاب است، اما جذاب تر از آن این است که فنجان شما هوشمند باشد و بتواند با شما ارتباط برقرار کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان