arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۳۳۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۲۲ - ۰۳ آذر ۱۳۹۰

پیروزی جنجالی استقلال با درخشش جباری

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تيم فوتبال استقلال در هفته چهاردهم ليگ برتر فوتبال به يك پيروزي شيرين مقابل شاهين بوشهر دست يافت.

به گزارش انتخاب به نقل از ايسنا، در آخرين ديدار هفته چهاردهم ليگ برتر فوتبال عصر امروز (پنجشنبه) تيم فوتبال استقلال در ورزشگاه آزادي ميزبان شاهين بوشهر بود كه اين ديدار جذاب وديدني در پايان با نتيجه 3 بر 2 به سود آبي‌پوشان به پايان رسيد.

در اين بازي مجتبي جباري باز هم ستاره تيمش بود و توانست هر سه گل تيمش را (46، 53 و 94) براي استقلال گلزني كند تا شاگردان پرويز مظلومي صدرنشيني خود در جدول را استحكام بخشند.

پس از آن كه استقلال با دو گل از شاهين پيش افتاد، فيروز كريمي كه انگيزه‌هاي زيادي از قرار گرفتن مقابل تيم سابقش داشت حتي پس از خوردن دو گل هم اميدهايش را از دست نداد و پيش از آن كه دقيقه 60 بازي به اتمام برسد هر سه تعويضش را براي تغيير روند بازي انجام داد.

شاهيني‌ها با وجود اين‌كه خيلي خود را براي به تساوي كشاندن نتيجه به آب و آتش نمي‌زدند با آرامش به دروازه مهدي رحمتي نزديك مي‌شدند و توانستند نخستين گل خود را روي شوت زيباي مسعود نظرزاده(64) به ثمر برسانند.

شاهيني‌ها كه در دقايق پاياني چيزي براي از دست دادن نداشتند اين بار براي زدن گل تساوي يكپارچه جمله شدند و بوسيله لك چيرا(88) گل تساوي را به ثمر برسانند تا نيمكت اين تيم و اندك هواداران بوشهري حاضر در ورزشگاه غرق در شادي شوند.

اما اين پايان كار نبود و مجتبي جباري در ادامه روزهاي درخشانش سومين گل استقلال را هم به ثمر رساند تا صدرنشين ليگ با 3 امتياز اين بازي خود را از ديگر تيم‌هاي بالانشين جدا كند. استقلالي‌ها با 30 امتياز و 3 امتياز بالاتر از نفت و صبا بار ديگر به صدر جدول تكيه زدند.

شاهين نيز 18 امتيازي ماند و در رده دهم قرار گرفت.

ترکیب استقلال:
سید مهدی رحمتی - پژمان منتظری - مهدی امیرآبادی - کیانوش رحمتی - علی حمودی - سید میثم حسینی - آندرانیک تیموریان (63- فریدون زندی) - میلاد میداودی (72- جاسم کرار) - مجتبی جباری - فرهاد مجیدی - آرش برهانی (72- اسماعیل شریفات)
سرمربی: پرویز مظلومی

ترکیب شاهین بوشهر:
وحید طالب‌لو، هادی شکوری - مسعود نظرزاده - محسن ایران‌نژاد (50- میثم منیعی) - لک چیرا - سعید بیات - ایوان پتروویچ - مرتضی عزیزمحمدی (57- مهدی نوری) - محمدعلی اکبر‌خواه (52- حمیدرضا سلیمانی) - منصور تنهایی - محسن حمیدی.
سرمربی: فیروز کریمی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
0
0
حالا چرا با جنجال اونجاهم داور کتک خورد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حميد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
0
0
استقلال سالاره !!!فقط مجتبي!!!!!!
نظرات بینندگان