arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۳۵۷۶
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۲ - ۲۷ دی ۱۳۹۷

کمک 500 میلیون دلاری مایکروسافت به بی خانمان های سیاتل

مایکروسافت قصد دارد 500 میلیون دلار برای ساخت خانه در سیاتل هزینه کند. این اقدام با هدف کمک به بی خانمانهای سیلیکون ولی انجام می شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مایکروسافت قصد دارد 500 میلیون دلار برای ساخت خانه در سیاتل هزینه کند. این اقدام با هدف کمک به بی خانمانهای سیلیکون ولی انجام می شود.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، غول سرشناس فناوری قصد دارد یک برنامه ریزی بلند مدت برای ایجاد مسکن ارزان قیمت در منطقه سیلیکون ولی اجرا کند.

مایکروسافت بزرگترین تعهد ساخت مسکن را با مبلغ 500 میلیون دلار به نام خود سند زده است و از آن برای مبارزه با بی خانمانها استفاده می کند.این غول نرم افزاری پیش از این نیز اعلام کرده بود که قصد دارد با استفاده از مبلغی برای کارگران کم درامد و بی خانمان های منطقه سیلیکون ولی فرصتی برای خانه دار شدن ایجاد کند.

برد اسمیت،  از مدیران ارشد مایکروسافت، در این خصوص گفت: کارمندان رده پایین بسیاری در منطقه سیلیکون ولی زندگی می کنند که در مدرسه از کودکان ما نگهداری می کنند، امداد رسانی می کنند یا حتی زندگی ما را در بیمارستان ها نجات می دهند اما به علت قیمت های بالای منطقه شرایط مسکن مناسبی ندارند."

بر همین اساس است که صندوق 500 میلیون دلاری مایکروسافت برای کمک به ایجاد دهها هزار واحد مسکونی ارزان قیمت مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این کار با 3 روش انجام می شود؛ اعطای وام برای ساخت خانه ، اعطای وام به توسعه دهندگان و تنظیم کنندگان نرخ مسکن و بخشی نیز برای ارائه خدمات به بی خانمان ها.

البته مایکروسافت تاکید کرده که روش پیشنهادی یک راهکار موقتی است و برای موفقیت کامل این طرح و طرح های مشابه، شهرداری نیز باید وارد عمل شود.

نظرات بینندگان