arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۵۱۵۹
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۷ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۷

روایتی عجیب از شام 2 نفره مدیرعاملان فیسبوک و توییتر / از کشتن یک بز توسط مارک زاکربرگ تا آموزش سس سیر و رزماری به جک دورسی

جک دورسی، مدیر عامل توییتر در یک  مصاحبه به ضیافت شام دو نفره خود و مارک زاکربرگ مدیرعامل فیسبوک پرداخته و نکاتی عجیب از این مهمانی به میزبانی زاکربرگ را افشا کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جک دورسی، مدیر عامل توییتر در یک  مصاحبه به ضیافت شام دو نفره خود و مارک زاکربرگ مدیرعامل فیسبوک پرداخته و نکاتی عجیب از این مهمانی به میزبانی زاکربرگ را افشا کرده است.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، جک دورسی می گوید مارک زاکربرگ از وی با یک بز گریل شده پذیرایی کرده که مدعی بوده خودش آن را کشته است.

این ماجرا به سال 2011 باز می گردد. یعنی زمانی که زاکربرگ با خود عهدی جالب و کمیاب بسته بود. بر اساس این عهد درونی، زاکربرگ در تلاش بود برای پایان دادن به مصرف حیوانات، از روشی عجیب استفاده کند. درواقع زاکربرگ با خود عهد کرده بود تنها گوشت حیواناتی را بخورد که خودش آنها را کشته است.

دورسی 42 ساله می گوید با توجه به این که در بدو ورود به خانه زاکربرگ از این عهد مطلع نبوده از رفتار عجیب زاکربرگ متعجب شده است. وی می گوید: "مارک از من پرسید دوست داری بزی که خودم کشته ام را بخوری؟ من پرسیدم بزی که کشته ای؟! الان کجاست و او پاسخ داد در فر. سپس ما حدود 30 دقیقه منتظر بودیم و بعد به اتاق غذاخوری رفتیم تا شام بخوریم و من فقط سالاد خوردم."

زاکربرگ در سال 2011 خود را به چالش کشید که  تنها حیواناتی که خودش کشته بخورد. او در این خصوص می گوید: " من عاشق کباب حیوانات بودم اما روزی گروهی از مردم (احتمالا گیاهخواران) به من گفتند که حاضری این گوشت را با علم به این که زمانی نفس می کشیده بخوری؟ این یک سوال چالش برانگیز برای من بود و فکر کردم به جای نادیده گرفتنش باید تصمیم بگیرم می توانم این کار را انجام دهم یا باید مصرف گوشت را کاهش دهم. "

دورسی در مورد این ماجرا می گوید حدس می زنم مارک بز را با تفنگ لیزری یا چاقو کشته بود و سپس برای تمیزکاری و قطعه کردن به قصابی فرستاده بود. البته دورسی این قرار شام عجیب را سازنده ارزیابی کرده چرا که در نهایت دستور یک سس خوشمزه را از زاکربرگ آموخته که شامل رزماری تازه، آویشن و لیمو، سیر و نمک و فلفل بوده و چاشنی خوش طعمی ارزیابی می شده است.

نظرات بینندگان