arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۹۵۱۵
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۴ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۷

پاریس: سفیر فرانسه در ایتالیا به رم باز می‌گردد

وزیر امور اروپای دولت فرانسه اظهار کرد، سفیر فرانسه در ایتالیا که ماه جاری میلادی به دنبال افزایش تنش‌ها بین دو کشور بر سر حمایت رُم از اعتراضات جلیقه زردها و همچنین به نشانه اعتراض پاریس به برخی اظهار نظرهای انتقادی سیاستمداران دولت ایتالیا فراخوانده شده بود، امروز جمعه به رُم بازمی‌گردد. فرانسه در تاریخ هفتم فوریه سفیرش در ایتالیا را به منظور اعلام اعتراض فراخوانده بود. این اولین بار بعد از جنگ جهانی دوم است که فرانسه سفیرش را از ایتالیا فرا می‌خواند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یک مقام دولت فرانسه خبر از بازگشت مجدد سفیر این کشور به ایتالیا که چندی پیش در اقدامی اعتراضی از سوی این دولت فراخوانده شده بود، داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، وزیر امور اروپای دولت فرانسه اظهار کرد، سفیر فرانسه در ایتالیا که ماه جاری میلادی به دنبال افزایش تنش‌ها بین دو کشور بر سر حمایت رُم از اعتراضات جلیقه زردها و همچنین به نشانه اعتراض پاریس به برخی اظهار نظرهای انتقادی سیاستمداران دولت ایتالیا فراخوانده شده بود، امروز جمعه به رُم بازمی‌گردد.

فرانسه در تاریخ هفتم فوریه سفیرش در ایتالیا را به منظور اعلام اعتراض فراخوانده بود. این اولین بار بعد از جنگ جهانی دوم است که فرانسه سفیرش را از ایتالیا فرا می‌خواند.

ناتالی لوازو، سفیر امور اروپای دولت فرانسه در مصاحبه‌ای به رادیو آر تی ال، امروز گفت: این سفیر امروز به رُم بر می‌گردد.

نظرات بینندگان