arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۸۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۵ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۸

پیش بینی بارش باران و وزش باد در استان تهران در ۲ روز آینده

هواشناسی استان تهران در اطلاعیه‌ای آسمان استان را طی ۲ روز آینده نیمه ابری همراه با بارش باران و وزش باد پیش بینی کرد.در استان تهران با ورود سامانه بارشی از بعدازظهر جمعه افزایش ابر و در روز شنبه در بعضی ساعات رگبار باران گاهی با رعد و برق و تندباد موقتی پیش بینی می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اداره کل هواشناسی استان تهران در اطلاعیه‌ای آسمان استان را طی ۲ روز آینده نیمه ابری همراه با بارش باران و وزش باد پیش بینی کرد.

به گزارش اداره کل هواشناسی استان تهران، براساس بررسی و تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه‌های هواشناسی، آسمان استان امروز کمی ابری تا نیمه ابری گاهی با وزش باد و در ارتفاعات گاهی با بارش پراکنده خواهد بود.

در استان تهران با ورود سامانه بارشی از بعدازظهر جمعه افزایش ابر و در روز شنبه در بعضی ساعات رگبار باران گاهی با رعد و برق و تندباد موقتی پیش بینی می‌شود.

کمینه و بیشینه دمای هوای پایتخت در روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه به ترتیب (۱۹ و ۱۰)، (۲۱ و ۱۳) و (۲۱ و ۱۱) درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.

ورامین با ۲۰ درجه و فیروزکوه-امین آباد با منفی ۲ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان طی ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

نظرات بینندگان