arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۲۲ - ۱۳ دی ۱۳۹۰

وزارت اطلاعات:9 باند مواد مخدر منهدم شدند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
با پیگیری ها و تلاش های اطلاعاتی گسترده سربازان گمنام امام زمان(عج) در داخل و خارج کشور 9 باند کلان مواد مخدر در استانهای مختلف شناسایی و طی اقدامات عملیاتی هماهنگ مهندم شد، ضمن کشف بیش از 10 تن مواد افیونی تعداد 38 نفر دستگیر و 4 نفر معدوم شدند.
به گزارش انتخاب به نقل از مهر، به نقل از روابط عمومی وزارت اطلاعات،  قاچاقچیان که از حمایت باندهای بین المللی مواد مخدر برخوردار بودند محموله های قاچاق را با شگردها و شیوه های گوناگون و با عبور از مرزها قصد انتقال و توزیع مواد در داخل کشور را داشتند که با هوشیاری ماموران اطلاعاتی در عملیاتهای همزمان  و غافلگیرانه در استانهای سیستان و بلوچستان، کرمان، یزد، هرمزگان، اصفهان، آذربایجان غربی، البرز و تهران به دام افتادند.

بر اساس همین گزارش ، از متهمان دستگیر شده بیش از 10 تن انواع مواد مخدر شامل مرفین، هروئین، کراک، شیشه، تریاک و بالغ بر یکصد هزار عدد قرص روانگردان کشف و ضبط شده است.

در این عملیات ها، انواع سلاح  جنگی شامل تیربار، قناسه، کلاش و کلت کمری و مهمات مربوطه بدست آمده و در درگیری با نیروهای عملیاتی، 4 نفر از قاچاقچیان به هلاکت رسیده و یک نفر از پرسنل پرتلاش و فداکار اطلاعات به درجه رفیع شهادت نائل شده است.
نظرات بینندگان