arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۰۰ - ۱۳ فروردين ۱۳۹۱

خاطره تلخ نماینده تبریز از دولتمردی که به مجلس فحاشی کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سایت خبری تیک Tik.Ir نوشت: شکور اکبرنژاد از روزی سخن گفت که مدیرعامل هدفمندکردن یارانه​ها، مهمان مجلس بود و به میزبان اهانت کرد.

این نماینده اصلاح​طلب تبریز از آن روز به عنوان یکی از خاطرات تلخ خود در چهارسال دوره نمایندگی​اش یاد کرد و به خبرآنلاین گفت: درگیری لفظی و فیزیکی   مدیرعامل هدفمندکردن یارانه ها برای نظام و افراد اندیشمند جامعه یک عیب بود. وقتی کسانی که مسئولیتی دارند اینگونه سخن می​گویند، چطور می​توانیم بگوییم که دولتمردان برگزیدگان جامعه هستند و می​توانند الگوی مردم باشند؟

بهترین خاطرات وی از این دوره، حرف​های بی واهمه نمایندگانی چون علی مطهری، فاضل موسوی​ و مسعود پزشکیان است که می​گوید انتظار این بود که همه نمایندگان در مجلس اینگونه باشند. اما برخی نمایندگان ترجیح می​دادند امور را با دعا کردن و صلوات فرستادن، به خیر کنند تا اینکه خودشان وارد عمل شوند!

اکبرنژاد با بیان اینکه یک دوره حضورش در مجلس سبب شده تا دوستان خوبی بیابد یادآورشد که اغلب آنها برای حضور مجدد در مجلس ثبت نام نکرده​اند چرا که امکان ایجاد تحول در شرایط حاضر را نمی​دیده​اند.

نماینده تبریز افزایش سطح تحصیلات نامزدهای ورود به مجلس از لیسانس به فوق لیسانس را مصوبه ناصوابی در مجلس هشتم دانست و گفت: شاهد بودم که هدف برخی نمایندگان از ارائه و تصویب این طرح، ممانعت ازورود رقبایشان به مجلس بعد بود. یادم هست همان زمان به همکارانم گفتم فلانی که در همین مجلس لیسانس دارد از من که دکترا دارم، مدیرتر است. اما متاسفانه منافع افراد و نه منافع ملی حرف اول را زد و این مصوبه قانون شد.

این نماینده اصلاح طلب در پایان از اینکه در دولت هم اغلب لجبازی به جای تدبیر نشسته است ابراز نگرانی کرد.

نظرات بینندگان