arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۷ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۱

كپي خبر سال گذشته شد تظاهرات و درگيري!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
يك منبع آگاه در استان خوزستان خبر سايت‌هاي جريانات تجزيه‌طلب و ضدانقلاب مبني بر وقوع درگيري در برخي مناطق استان خوزستان را جعلي و ساختگي خواند. اين منبع مطلع به خبرنگار ما گفت: شبكه العربيه در سايت خود خبري مبني بر وقوع درگيري بين به قول اين سايت معترضان با ماموران را مخابره كرده و مدعي شده كه يك نفر هم كشته شده است! اين در حالي است كه طي روزهاي اخير هيچ حادثه‌اي در سطح استان رخ نداده است و جالب‌تر اينكه اين خبر دقيقا كپي خبري است كه سال گذشته در اين سايت و سايت‌هاي مشابه خارج‌نشين منتشر شده است!!

كپي خبر سال گذشته شد تظاهرات و درگيري!
اين منبع آگاه به خبرنگار بهارنيوز گفت: افراد فراري و تجزيه‌طلبي چون ناصر شريفي و يوسف بني‌طرف و... با رسوخ در برخي سايت‌هاي فارسي متعلق به بيگانگان منجمله العربيه (عربستان سعودي) بي‌بي‌سي(انگليسي) دست به خبرسازي‌ها و جعليات مي‌زنند و با ذكر چند اسم مجهول به خيال خود تحرك رسانه‌اي مي‌نمايند. وي ادامه داد: خوزستان با تركيب چندقوميتي و متنوع خود در آرامش كامل به سر مي‌برد و شبكه‌هاي دروغ ‌پردازي چون العربيه با توسل به برخي فراريان تجزيه‌طلب آب در هاون مي‌كوبند.

اين مقام مسوول ادامه داد: در خوزستان تمام اقوامل شامل فارس، عرب، بختياري، لر و... در كنار هم سال‌ها و دهه‌هاست زندگي مسالمت‌آميز و دوستانه‌اي دارند و هيچ توطئه‌اي در اين اتحاد خللي ايجاد نخواهد كرد. آن كساني هم كه داعيه قوم عرب را مي‌زنند و روزگاري توسط صدام كمك مالي مي‌شدند حتما به خوبي مي‌دانند همين مردم و عشاير غيور عرب ايراني بودند كه پوزه بعثي‌ها را بر خاك ماليدند. گفتني اينكه گروهي از افراد تجزيه‌طلب كه در راس آن افرادي چون بني‌طرف، شريفي، سعيديان و... حضوردارند به دليل نفوذ در برخي رسانه‌هاي فارسي زبان و عرب‌زبان خارج از كشور اقدام به انتشار خيالات خود به نام خبر و تحليل نموده و طي دو روز گذشته عنوان كردند كه ظاهرا در برخي مناطق استان خوزستان تظاهراتي توسط طرفدارانشان برگزار شده است! جالب اينكه خبري كه توسط اين عده تهيه و به اين سايت‌ها ارائه و در حال حاضر روي اين سايت‌ها قرار دارد دقيقا مشابه و كپي شده از خبر سال گذشته (با پس و پيش كردن چند كلمه و جمله) مي باشد! و به همين دليل در برخي سايت‌هاي اجتماعي مورد تمسخر و استهزا نيز قرار گرفته‌ است!
جالب تر اينكه دليل برگزاري اين تظاهرات موهوم و خيالي نيز بر پايه يك سخن و نقل قول كملا ساختگي منتسب به يكي از دولتمردان دوره اصلاحات است كه ايشان نيز همان موقع و بعد از آن اين نقل قول را بارها جعلي و دروغين خواند!‌ ظاهرا براي تجزيه طلبان مزدور ، خبر دروغين يك تظاهرات هم بايد از يك واقعه و رخداد كذب و آن هم با كپي پيست خبرهاي جعلي سال هاي گذشته تهيه شود!
نظرات بینندگان