arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۱۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۱ - ۱۸ مهر ۱۴۰۰

همه چیز درباره ردیابی افراد از طریق گوگل مپ؛ توهم یا واقعیت؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

امنیت تنها یک مسئله روانی یا مرزی نیست، احساس امنیت در تمامی وجوه باید حس شود تا بتونیم باآسودگی خاطر زندگی کنیم. والدین همواره استرس و نگرانی فرزندان خود را دارند. ممکن است فرزند خود را به مهدکودک یا مدرسه و یا کلاس فوق برنامه‌ای فرستاده باشید؛ تا لحظه‌ای که دوباره فرزند خود را می‌بینید ممکن است استرس سراپای شما را گرفته باشد.

 آیا راهی برای مراقبت و کنترل رفت و آمد فرزندان از راه دور وجود دارد؟ ردیابی افراد از طریق گوگل مپ چگونه است؟ چه راهکاری برای ردیابی اشخاص وجود دارد؟ در این مقاله به پاسخ این سوالات می‌پردازیم و بهترین راهکار برای ردیابی افرادی که مد نظر دارید را معرفی می‌کنیم.

همه چیز درباره ردیابی افراد از طریق گوگل مپ؛ توهم یا واقعیت؟

گوگل مپ چیست و چه کاربردی دارد؟

گوگل مپ اپلیکیشنی است که با آن می‌توانید نقشه راه‌ها را ببینید و مسیریابی کنید. اگر قصد رفتن به جایی را دارید با گوگل مپ با یک سرچ ساده می‌توانید مکان مورد نظر خود را بیابید و به سمت‌اش حرکت کنید. گوگل مپ تا مقصد شما را به خوبی راهنمایی می‌کند که از کدام مسیر بروید که سریع‌تر به مقصد خود برسید.

 از مهمترین امکانات گوگل مپ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان ارسال لوکیشن
  • امکان سرچ برای پیدا کردن مقصد
  • راهنمای مسیریابی دقیق
  • اعلان ترافیک مسیر‌ها
  • تعیین زمان دقیق تا رسیدن به مقصد
  • نمایش کل نقشه زمینی در کره زمین
  • نمایش کل مسیر‌های کره زمین به صورت ماهواره‌ای
  • نمایش دریا، اقیانوس، مرز و همه‌ی جزئیات نقشه
  • نمایش دقیق ساختمان، خیابان و میدان‌ها
  • امکان ذخیره مسیر‌های مورد علاقه
  • امکان بزرگ‌نمایی و کوچک‌نمایی نقشه از آسمان به زمین
  • امکان نمایش 360 درجه در موقعیت مکانی شما
  • امکان بررسی باز یا بسته بودن فروشگاه‌ها ثبت شده در گوگل مپ
  • نمایش ساعات کاری شرکت‌ها، فروشگاه‌ها همراه با عکس، آدرس سایت و شماره تماس
  • امکان اشتراک‌گذاری لوکیشن
  • امکان استفاده از گوگل مپ بدون داشتن حساب کاربری فعال

آیا می‌توان با گوگل مپ افراد را ردیابی کرد؟

قطعاً خیر. با گوگل مپ امکان ردیابی افراد وجود ندارد. با گوگول مپ که بهترین نقشه آنلاین در جهان است به راحتی می‌توانید هر مسیری را جستجو کرده و به سمت آن حرکت کنید. با گوگل مپ به هیچ‌عنوان نمی‌توان شخصی را ردیابی کرد. هدف از ساخته شدن برنامه گوگل مپ مسیریابی آسان در دنیای شلوغ ما است و نمی‌توان اشخاص را با این اپلیکیشن ردگیری کرد.

همه چیز درباره ردیابی افراد از طریق گوگل مپ؛ توهم یا واقعیت؟

چگونه می‌توان افراد را ردیابی کرد؟

اگر در منزل خود بیمار دارید، یا والدین مسن شما همراه شما زندگی می‌کنند و یا حتی نگران رفت و آمد‌های کودکان و فرزندان خود هستید، به راحتی می‌توانید با خرید جی پی اس از مکان دقیق آن‌ها در لحظه مطلع شوید. با خرید ردیابی که از استاندارد‌ها لازم برخوردار باشد می‌توانید از راه دور و روی نقشه به صورت آنلاین و آفلاین اشخاص مورد نظر خود را ردیابی کنید.

پیشگیری بهتر از درمان است؛ با استفاده از ردیاب شخصی می‌توانید قبل از اینکه حادثه‌ای رخ دهد سریعاً اقدام کنید و از خطرات احتمالی جلوگیری کنید.

ردیاب شخصی مخفی؛ بهترین راه برای ردیابی افراد

ردیاب شخصی مخفی از جدیدترین ردیاب‌ها در جهان است. ردیاب شخصی مخفی GM100 توانایی اتصال به ماهواره‌ها را داشته و احتمال اینکه سیگنال قطع شود را حتی به صفر می‌رساند. بهتر است بدانید که ردیاب GM100 کوچک‌ترین ردیاب در جهان است بهترین راه برای ردیابی افراد است.

اگر از والدینی که به آلزایمر مبتلا هستند یا از اشخاصی که دارای معلولیت هستند مراقبت می‌کنید، بهترین راه استفاده از ردیاب شخصی است.

ردیاب کوچک؛ کاربردی‌ترین ردیاب در جهان

ردیاب‌ها کاربرد بسیار زیادی دارند؛ از ردیابی اشخاص گرفته تا خودر‌های سبک و سنگین. از ردیاب کوچک مخفی GM110 می‌توان برای ردیابی افراد از طریق اینترنت استفاده کرد. در واقع با ردیاب GM110 به راحتی می‌توانید روی نقشه به صورت آنلاین و آفلاین از مکان فرزندان، والدین مسن، بیماران و خودروی خود مطلع شده و در صورت لزوم اقدامات سریعی را انجام داد.

با خرید ردیاب کوچک می‌توانید در آرامش به سر ببرید و با خیالی آسوده به امورات روزانه خود بپردازید. همچنین درصورتی‌که فرزند یا والدین شما نیاز به کمک داشتند می‌توانند از امکان S.O.S ردیاب نیز استفاده کنند تا در سریع‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم را به منظور جلوگیری از خطرات احتمالی انجام دهید.

همه چیز درباره ردیابی افراد از طریق گوگل مپ؛ توهم یا واقعیت؟

ردیاب شخصی بهترین ابزار برای مدیریت پرسنل

یکی از مهمترین دغدغه شرکت‌ها و سازمان‌ها نظارت بر امور کاری و ماموریت پرسنل خود است. با استفاده از ردیاب می‌توانید نظارت کاملی روی ماموریت پرسنل خود داشته باشید و اموراتی که در بیرون از شرکت خود انجام می شود را به بهترین شیوه ممکن مدیریت کنید.

با استفاده از ردیاب‌ها می‌توانید به مشتریان خود اطلاع دهید که ارسال کالا توسط پرسنل در چه مرحله‌ای قرار دارد و کیفیت پردازش و ارسال کالاهای خود را به مراتب افزایش دهید.

خرید بهترین ردیاب شخصی از فروشگاه ایمن ردیاب

در این مقاله ردیابی افراد از طریق گوگل مپ را بررسی کردیم. در واقع ردیابی افراد از طریق گوگل مپ امکان ندارد و درصورتی‌که می‌خواهید از راه دور والدین مسن، فرزندان و بیماران خود را تحت کنترل بگیرید بهتر است از ردیاب شخصی مخفی استفاده کنید.

 باتوجه به ترند شدن ردیاب‌ها در سال‌های اخیر، متاسفانه انواع ردیاب تقلبی و فیک در بازار عرضه شده است. قیمت ردیاب شخصی بسیار به‌صرفه است و به همین دلیل فقط کافیست که از فروشگاه معتبری جی پی اس شخصی خود را خریداری کنید.

در این راستا ایمن ردیاب بزرگ‌ترین و بهترین عرضه‌کننده انواع ردیاب شخصی و ردیاب خودرو در ایران است. ایمن ردیاب از سال 1386 آمده است تا با عرضه انواع محصولات جی پی اس خیال شما را بابت اطلاع از مکان فرزندان، بیماران، والدین مسن و خودرو‌های‌تان راحت کند.

چنانچه در خصوص خرید ردیاب شخصی سوال و یا نیاز به مشاوره دارید می‌توانید با شماره 44420001-021 تماس گرفته و مشاوره‌های لازم را دریافت نمایید.

نظرات بینندگان