arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۵۷۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۴ - ۱۲ آبان ۱۴۰۰

هیات اعزامی بارسلونا به دوحه امروز قرارداد ژاوی را نهایی می‌کند

براساس اعلام نشریه کاتالونیایی، مقامات باشگاه بارسلونا امروز(چهارشنبه) در ملاقات با مالک باشگاه السد قطر، قرارداد «ژاوی هرناندز» را نهایی می‌کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: براساس اعلام نشریه کاتالونیایی، مقامات باشگاه بارسلونا امروز(چهارشنبه) در ملاقات با مالک باشگاه السد قطر، قرارداد «ژاوی هرناندز» را نهایی می‌کنند.

اسپورت کاتالونیا پنجشنبه هفته گذشته اعلام کرد که هیات اعزامی باشگاه بارسلونا پس از دیدار این تیم برابر دیناموکی‌اِف که شب گذشته برگزار شد، به منظور مذاکره و عقد قرارداد با ژاوی راهی دوحه پاتیخت قطر خواهند شد.

و حالا براساس گزارش‌ این نشریه، «رافا یوسته» قائم مقام و «متئو آلمانی» مدیر باشگاه بارسلونا قرار است امروز با «محمد بن حمد» مالک باشگاه السد ملاقات و قرارداد ژاوی را نهایی کنند.

اسپورت مطلع شده‌ است که ژاوی با قراردادی تا سال ۲۰۲۴ به بارسا ملحق شده و مبلغ دریافتی وی از رقمی که هم‌اکنون در السد دریافت می‌کند، کمتر خواهد بود.

علاوه بر این، بارسا مجبور است مبلغی را به عنوان جریمه به السد پرداخت کند.

انتظار می‌رود اسطوره اسبق آبی‌اناری‌ها تا پیش از پایان هفته به بارسلونا سفر کند؛ با این حال همچنان «سرخی بورخان» مربی موقت تیم هدایت این تیم را در دیدار برابر سلتاویگو برعهده خواهد داشت.

ژاوی به احتمال زیاد روز دوشنبه هفته آینده در نیوکمپ معارفه خواهد شد.

باشگاه بارسلونا در هفته یازدهم لالیگا با نتیجه یک بر صفر مقابل رایه‌ وایه‌کانو شکست خورد تا تیر خلاص به رونالد کومان زده شود. پس از پایان این بازی، خوان لاپورتا رییس باشگاه اسپانیایی مرد هلندی را از سمت خود اخراج کرد.

نظرات بینندگان