arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۶۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۰۱ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۱

"چرا پس از 23 سال از امامت رهبری، هنوز می گویند مقام معظم رهبری؟"

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

«خبرگزاری دانشجو» نوشت:

محمد علی رامین امروز در جمع مسئولان فرهنگی دانشگاه های پیام نور استان کرمان اظهار داشت: 23 سال از امامت رهبر معظم انقلاب می گذرد و هنوز رسانه ها، مجلس، دانشگاه ها، سیاسیون و سران قوای ما از ایشان به عنوان مقام معظم رهبری نام می‌برند؛ در صورتی که ایشان امام امت اسلامی هستند و در فرهنگ قرآنی واژه امام هیچ جایگزینی ندارد و مقام امامت امت عاملی برای تشکیل امت واحده اسلامی است.

ایران پایگاه اصلی برای تاسیس  امت واحده اسلامی است
 

وی با بیان اینکه ایران پایگاه اصلی برای تاسیس  امت واحده اسلامی است، افزود: امام خمینی معتقد بودند ما ایران را برای اسلام می خواهیم و بعضی ها مثل نخست وزیرموقت معتقد بود اسلام را اگر می‌خواهیم، فقط برای ایران می خواهیم.

نماینده وزیر علوم در تشکل های دانشگاهی پیام نور کشور افزود: سیستمی را که انگلیسی ها طراحی کردند، سیستم ملت و دولت ها است؛ اما نظامی را که امام راحل طراحی کردند نظام امت و امامت است و57 کشوراسلامی موجود تنها بخشی از امت واحده جهانی با یک امام واحد هستند و امروز مسلمانان در سراسر جهان حضور دارند و هر مسلمان عضوی از امت اسلامی است.


وی گفت: در طول 10سال امامت امام خمینی(ره) تمام رسانه ها و نهادهای غربی از بکار گیری کلمه امام برای امام خمینی پرهیز می کردند و عنوان آیت الله خمینی را بکارمی بردند.
 

شیعه و سنی در جهان نگاهشان به امام خامنه ای است


رامین  با بیان اینکه 23 سال است که  سید علی خامنه ای امام امت اسلامی است، افزود: یک سال و نیم است که نهضت بیداری اسلامی شروع شده و شیعه و سنی در جهان نگاهشان به امام خامنه ای است؛ اما ما این قضیه را مسکوت گذاشتیم و امروز مسئولان ما از امام خامنه ای به عنوان رهبر و پیشوا نام می برند؛ در صورتی که  هر کس که امام نداشته باشد سقوط می کند.

 

متاسفانه ما امروز در صحنه جهانی تماشا گر هستیم


وی با اشاره به حضور مستکبران و مشکلات سوریه افزود: مشکلات سوریه و حضور سلطه گران به دلیل هماهنگی سوریه با امام خامنه ای در طبعیت از اندیشه های مقاومت در برابر صهیونیست ها  است و متاسفانه برخی از ما امروز در صحنه جهانی تماشا گر هستیم و رسانه ملی و دانشگاه های ما دربرابر سوریه سکوت کرده اند که این روحیه اسلامی نیست.

 

دانشجوی ما باید با اندیشه جهانشمول اسلامی و پذیرش مسئولیت جهانی رشد کند
 

نماینده وزیر علوم در تشکل های دانشگاهی  پیام نورکشور با اشاره به جمعیت دانشجویی در دانشگاه پیام نور گفت: دانشجوی ما باید با اندیشه جهانشمول اسلامی و پذیرش مسئولیت جهانی رشد کند و برای حل مشکلات جهان اسلامی طرح و ایده های نو داشته باشد.

وی افزود: اگر اندیشه جهانی را در بین نسل دانشجو ایجادکنیم، یک جریان فکری پرنشاط به وجود می آید.
 

 

باید به دنبال شکل گیری  امت واحده اسلامی باشیم


رامین با اشاره به موانع ظهور گفت: موانع ظهور در اندیشه های ما است و باید یک سیستم پیاده کنیم که جامعه جهانی برای پذیرش از امام زمان(عج) آمادگی داشته باشد و باید به دنبال شکل گیری امت واحده اسلامی باشیم.


وی با بیان اینکه امام خامنه ای یک سرمایه عظیم ملی و اسلامی است که با وی می توانیم  جهان  را به سوی نجات یاری دهیم، افزود:  ما قدر ایشان را نمی دانیم و 23 سال است که رهبر معظم انقلاب بدون امام خمینی(ره) این نظام را به پیش برده و فتنه های عظیمی مانند فتنه 88 را خنثی کرده است.
 

جهان امروز تشنه شناخت امام خامنه ای است

 
نماینده وزیر علوم در تشکل های دانشگاهی پیام نور کشور افزود: جهان امروز تشنه شناخت امام خامنه ای است و صهیونیست ها بعد از رحلت امام خمینی به دنبال دفن اندیشه های امام راحل بودند.

 

نهضت بیداری اسلامی ثمره امامت امام خامنه ای در استمرار امامت امام خمینی(ره) است

 
رامین با بیان اینکه بعضی ها امامت را با امام خمینی(ره) دفن کردند، اظهار داشت : امروز امام خامنه ای جامعه اسلامی را به پیش می برند و نهضت بیداری اسلامی ثمره امامت امام خامنه ای در استمرار امامت امام خمینی(ره) است.

وی گسترش اندیشه اسلامی در میان نسل جوان را یک نیاز جهانی دانست و گفت: اگر به دانشجویان فکر اسلامی بدهیم می‌توانند موج بیافرینند.
نظرات بینندگان