arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۱۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۲۰ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۱

سنگ قتلگاه امام حسین‌ در نمایشگاه قرآن

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
غرفه آستانه مقدسه حضرت عباس‌(ع) با برگزاری مسابقه قرآنی در بخش حوزوی نمایشگاه قرآن به برندگان، سنگ قتلگاه امام حسین‌(ع) را اهدا می‌کند.

غرفه آستان مقدسه حضرت عباس‌(ع) مستقر در بخش حوزوی نمایشگاه قرآن کریم روزانه مسابقاتی با موضوعات قرآنی و همچنین امامان‌(ع) و حضرت عباس‌(ع) برگزار می‌کند.

بر اساس این گزارش، علاقه مندان به شرکت در این مسابقه با مراجعه به غرفه آستانه مقدس حضرت عباس‌(ع) در بخش حوزوی درصورت پاسخ صحیح به سئوالات از جوایز ارزشمند این مسابقه بهره مند شوند

به بر گزیده اول این مسابقه علاوه بر اهداء نگین انگشتر از جنس سنگ قتلگاه حرم امام حسین‌(ع) دعوت نامه برای دونفر در مهمانسرای حضرت عباس‌(ع) نیز صادر می‌شود.

همچنین به نفر دوم تا پنجم یک قطعه از دیوار سرداب قمر بنی‌هاشم‌(ع) و دعوت‌نامه در مهمانسرای حضرت اهدا خواهد شد.

این گزارش می‌افزاید: برای نفر هفتم تا دهم یک دستمال معطر غبار‌روبی از داخل ضریح حضرت عباس‌(ع) به علاوه دعوت نامه برای مهمانسرا اهدا می‌گردد.

مسابقه دلنوشته‌ها برای پرچم حرم حضرت عباس‌(ع) از دیگر مسابقه این غرفه می‌باشد که علاقمندان تا 15 ماه مبارک رمضان فرصت دارند دلنوشته‌های خود را به صورت حضوری با مراجعه به غرفه حضرت عباس‌(ع) در بخش حوزوی تحویل دهند که به 114 نفر جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.
نظرات بینندگان