arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۰۳۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۰۵ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۱

نرخ گذاري تاريخي!

نويسنده : محمدحسين روانبخش / مردمسالاری
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 محمود احمدي‌نژاد پنج‌شنبه شب در مراسم افطاري اش با دانشجويان محترمي که توانسته بودند افتخار حضور در اين مراسم را کسب کنند، خاطرنشان کرد: «به ما تهمت زده‌اند که براي هر نماينده 700 ميليون خرج کرده‌ايد در حالي که اگر اين طور بود، خيلي راحت‌تر مي‌توانستيم آماده‌اش را بخريم»! (به نقل از خبر خبرگزاري مهر). آفرين بر اين همه احترام که از طرف قوه مجريه به قوه مقننه گذاشته مي‌شود . هيچکس، در داخل يا خارج،تا به حال اين طور نسبت به نمايندگان لطف نداشته و براي آنها نرخ رسمي اعلام نکرده بود .بابت اين سخن به کليه نمايندگان سلحشور، صبور و غيرتمند مجلس تبريک و تهنيت عرض مي نماييم و اميدوارم اين عزتمندي و شکوه را همچنان حفظ کنند ! در اين خصوص، چند نکته ديگر نيز قابل اشاره است و العاقل يکفيه الاشاره:

1- در سخنان مورد اشاره، البته به سياست کنترل بازار هم توجه خوبي شده و سعي شده اثبات شود دولت در گراني بعضي چيزها نقشي نداشته است و نرخها دستش است!

2- تکليف بعضي ها که به «وکيل الدوله» معروف بوده يا هستند مشخص شد و معلوم شد برخلاف آنچه تصور مي شد آنها با آن همه انگيزه، چندان توقعي نداشته‌اند!

3- استفاده از لفظ «آماده » براي نمايندگان ابتکار بزرگ ديگري بود که از طرف احمدي نژاد و در راستاي سکوت وحدت آفرين بيان شد! واقعا چقدر معناي عميقي در اين سخنان وجود دارد ولي خوشبختانه بعضي‌ها بايد سعي کنند معنايش را متوجه نشوند تا خداي ناکرده در حفظ وحدت مشکلي ايجاد نشود!

4- نمايندگان عزيز، ارزشي و غيرتمند، چند شب قبل رفته بودند نهاد رياست جمهوري و آنجا افطاري، چلوکباب بختياري خورده بودند ولي هيچکس فکر نمي‌کرد که قيمت آن يک پرس غذا براي نمايندگان اين قدر گران باشد. نوش جانشان !

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
واقع بین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۴
2
18
خوب شد ریاست محترم جمهور تعرفه خرید نماینده را مشخص کرد .سقف قیمت نماینده از آب گذشته 700 میلیون کف قیمت ....!(این کف مخصوص نمایندگانی است که در طول سال یک بار صحبت می کنند آنهم می گویند قربان دستت اون پنجره را باز کن یکم هوا بیاد)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۴
1
14
به رئیس دولت بفرمائید ارزونتر حساب کنند مشتری شویم.
نظرات بینندگان