arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۳۰۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۲۰ - ۰۲ تير ۱۴۰۲

دو غول شبکه‌های اجتماعی به مصاف هم می‌روند / اعلام آمادگی ایلان ماسک و زاکربرگ برای مبارزه با یکدیگر در قفس

ایلان ماسک و مارک زاکربرگ، دو چهره شاخص و میلیاردر جهان تکنولوژی توافق کردند که در یک قفس با یکدیگر مبارزه کنند. «مبارزه قفس» یک رویداد ورزشی است که در آن کشتی‌گیران در مکانی محصور شبیه به قفس به مصاف هم می‌روند و برای پیروزی باید از بالای قفس خارج شوند. ماجرای این دو حریف از آنجا آغاز شد که ماسک، در شبکه اجتماعی خود توئیتر نوشت که «آماده مبارزه در قفس» با  زاکربرگ است. در مقابل زاکربرگ، رئیس فیس‌بوک و اینستاگرام، تصویری از توئیت آقای ماسک را در صفحه کاربری خود منتشر کرد و خطاب به او نوشت: «نشانی مکان مبارزه را برای من بفرست.» این بگومگوی آنلاین به آنجا ختم شد که ماسک در پاسخ به رقیبش نوشت: «هشت گوشه وگاس.» تشک هشت گوشه مورد نظر ماسک، مسابقات قهرمانی مبارزه شدید یا به اختصار انگلیسی آن «یواف‌سی» است که در شهر لاس‌وگاس ایالت نوادا برگزار می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایلان ماسک و مارک زاکربرگ، دو چهره شاخص و میلیاردر جهان تکنولوژی توافق کردند که در یک قفس با یکدیگر مبارزه کنند.

«مبارزه قفس» یک رویداد ورزشی است که در آن کشتی‌گیران در مکانی محصور شبیه به قفس به مصاف هم می‌روند و برای پیروزی باید از بالای قفس خارج شوند.

ماجرای این دو حریف از آنجا آغاز شد که ماسک، در شبکه اجتماعی خود توئیتر نوشت که «آماده مبارزه در قفس» با  زاکربرگ است.

در مقابل زاکربرگ، رئیس فیس‌بوک و اینستاگرام، تصویری از توئیت آقای ماسک را در صفحه کاربری خود منتشر کرد و خطاب به او نوشت: «نشانی مکان مبارزه را برای من بفرست.»

این بگومگوی آنلاین به آنجا ختم شد که ماسک در پاسخ به رقیبش نوشت: «هشت گوشه وگاس.»

تشک هشت گوشه مورد نظر ماسک، مسابقات قهرمانی مبارزه شدید یا به اختصار انگلیسی آن «یواف‌سی» است که در شهر لاس‌وگاس ایالت نوادا برگزار می‌شود.

ایلان ماسک که اواخر این ماه میلادی جاری ۵۲ سالگی خود را جشن می‌گیرد همچنین در یک رجزخوانی توئیتری نوشته که «من در این نبرد قادر به حرکتی هستم که آن را والروس می‌خوانم، یعنی می‌توانم روی حریفم دراز بکشم و دیگر هیچ کاری نکنم.»

والروس به حیوانی گفته می‌شود که شبیه فوک دریایی است، با دو دندان بزرگ که در نواحی قطبی زندگی می‌کند.

ماسک بعداً ویدیوی کوتاهی از یک فوک دریایی را در توییتر منتشر کرد که شاید نشانگر آن باشد که چالش او با زاکربرگ احتمالا خیلی جدی هم نباشد.

در همین حال زاکربرگ که ۳۹ ساله است، در زمینه هنرهای رزمی ترکیبی آموزش دیده و اخیرا در مسابقات جیوجیتسو برنده هم شده است.

کاربران شبکه‌های اجتماعی به طور گسترده‌ای، بگومگوهای مجازی این دو را به اشتراک گذاشتند و برخی فیلم و پوسترهای تمسخرآمیزی از مبارزه ایلان ماسک و مارک زاکربرگ را همرسانی کرده‌اند.

منبع: بی بی سی

نظرات بینندگان