arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۳۷۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۰۱ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۲

ادعای رومانو؛ دروازه‌بان چلسی به رئال مادرید پیوست

رئال مادرید پس از این که تیبو کورتوا در تمرینات این تیم دچار مصدومیت شد و مشخص شد که این مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی است، جست و جو های خود را برای دروازه بان جدید آغاز کرده بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خبرانلاین: تیبو کورتوا تقریبا فصل 2023/24 را از دست می دهد و یک دوری طولانی مدت خواهد داشت. همین قضیه رئال مادرید را وادار کرد تا دروازه بان جدید جذب کند. گزینه هایی مثل بونو، لوریس، کیلور ناواس و یا فیکس شدن لونین روی میز رئال مادرید بودند اما در نهایت مادریدی ها کپا آریزابالاگا را جذب کردند.

به گفته فابریزیو رومانو، کپا آریزابالا به پیشنهاد رئال مادرید پاسخ مثبت داده است. این بازیکن که از سال 2018 دروازه بان چلسی است، قرار است به صورت قرضی به رئال مادرید بیاید. هیچ بند خریدی در قرارداد او وجود ندارد و کپا پس از به پایان رسیدن فصل پیش رو دوباره به چلسی باز خواهد گشت. در حقیقت رئال مادرید تصمیم گرفته است که به طور قرضی کپا آریزابالاگا را جذب کند تا در فصل جدید در پست دروازه بان دچار مشکل نشود.

کپا در حال حاضر 28 سال سن دارد. او قبلا و زمانی که در اتلتیک بیلبائو توپ می زد مورد توجه رئال مادرید قرار گرفته بود. کپا در این تابستان از بایرن مونیخ هم پیشنهاد داشت اما در نهایت رئال مادرید را انتخاب کرد.

برچسب ها: رئال مادرید
نظرات بینندگان