arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۶۱۶۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۰۲ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۱

شیر بازهم گران شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دبیر انجمن صنفی تولیدکنندگان فرآورده‌های لبنی ایران با بیان جزئیات جلسه امروز سه شنبه ستاد تنظیم بازار، قیمت جدید هر کیلوگرم شیر خام با افزایش ۵۰ تومانی، ۸۰۰ تومان تعیین شد.

رضا باکری در رابطه با جلسه امروز سه شنبه مسئولان ذیربط برای بررسی قیمت شیر اظهار داشت: در جلسه امروز ستاد تنظیم بازار قیمت هرکیلوگرم شیرخام با بار میکروبی یک میلیون و چربی 3.2 درحدود 770 تومان و قیمت هرکیلوگرم شیرخام با بار میکروبی یکصدهزار و چربی 3.2 در حدود 860 تومان تعیین شد.

وی درعین حال تصریح کرد: البته قیمت هرکیلوگرم شیرخام با بار میکروبی یک میلیون و چربی 3.2 با احتساب 30 تومان کرایه حمل از درب دامداری تا درب کارخانه های تولید فرآورده لبنی در حدود 800 تومان و و قیمت هرکیلوگرم شیرخام با بار میکروبی یکصدهزار و چربی 3.2 با احتساب 30 تومان کرایه حمل از درب دامداری تا درب کارخانه های تولید فرآورده لبنی در حدود 890 تومان درنظر گرفته شده است.

دبیر انجمن صنفی تولیدکنندگان فرآورده‌های لبنی ایران درخصوص تعیین قیمت محصولات پرچرب لبنی نیز گفت: قرار است سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان در یک هفته برمبنای قیمت‌های تعیین شده شیرخام محصولات لبنی پرچرب را قیمت گذاری کنند.
وی با بیان اینکه در جلسه امروز ستادتنظیم بازر معاون اول رئیس جمهور و وزیرجهادکشاورزی حضور نداشتند، گفت: در این جلسه که در وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، "وزیرصنعت، معدن و تجارت"،"معاون قوه قضائیه"،"معاون وزیراطلاعات"،"معاون وزیرجهادکشاورزی"،"معاون وزیرکشور"،"رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کل کشور" و "نمایندگانی از بخش خصوصی" حضور داشتند.

به گزارش مهر، پیش از این قیمت پایه هر کیلوگرم شیر‌ خام با داشتن 3.2 درصد چربی و یک میلیون بار میکروبی 750 تومان قیمت گذاری شده بود که به گفته دست اندرکاران صنایع لبنی هیچگاه شیرخام را با این قیمت از دامداران خریداری نکردند.



نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۲
0
4
ما که سر در نیاوردیم شیر قیمتش چنده ؟
دانشجوی سار کاشان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۲
0
10
گنجیشک پر - شیر پر انصاف پر - صداقت پر - رحم و مروت پر - حیاء پر - ازدواج پر - نفت سر سفره از همون اول پر - هدیه نوزاد پر - سهام عدالت پر .........
نظرات بینندگان