arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۶۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۰ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۱

مؤتلفه دی ماه نامزد انتخاباتی خود را معرفی می‌کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه با بیان اینکه داشتن فهم اقتصادی برای رئیس‌جمهور آینده ایران یک ضرورت است، گفت: احتمالاً در دی ماه نامزد مورد حمایت خود را به مردم معرفی کنیم.
 
به گزارش انتخاب به نقل از فارس ، حمید رضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی، با بیان اینکه فعالیت حزب مؤتلفه برای انتخابات ریاست‌جمهوری بعد از کنگره این تشکل به طور جدی آغاز می‌شود،گفت: در کنگره حزب مؤتلفه که 13 مهر ماه برگزار می‌شود، مواضع انتخاباتی خود را تشریح می‌کنیم.

وی با بیان اینکه تشریح مواضع انتخاباتی به معنای ورود مصداقی به انتخابات نیست، افزود: یکی از مباحثی که برای حزب مؤتلفه اسلامی در انتخابات آتی ریاست جمهوری حائز اهمیت است، مباحث اقتصادی است.

ترقی خاطرنشان کرد: حزب مؤتلفه درباره شیوه و سیاست اقتصادی کشور برنامه‌دارد و این برنامه را در قالب مواضع انتخاباتی مطرح می‌کند.

وی ادامه داد: مؤتلفه در حمایت از نامزد مورد حمایتش به مباحث اقتصادی مدنظر خود توجه ویژه‌ای دارد و بر همین اساس می‌توان گفت نامزد مورد حمایت حزب مؤتلفه فهم و برنامه دقیق اقتصادی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه داشتن فهم اقتصادی برای رئیس‌جمهور آینده ایران یک ضرورت است، گفت: حزب مؤتلفه در مهر و آبان ‌ماه درگیر امور تشکیلاتی خود خواهد بود و احتمالا در دی ماه نامزد مورد حمایت خود را به مردم معرفی کنیم.
نظرات بینندگان