arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۷۵۳۳۰
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۲۰ - ۲۲ فروردين ۱۴۰۳

واکنش هنیه به شهادت فرزندانش: خداوند را به خاطر این افتخار شکر می‌کنم / با این دردها و خون‌ها، ما برای ملت و مسأله فلسطین امید، آینده و آزادی می‌آفرینیم

 اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در واکنش به شهادت فرزندان و تعدادی از نوه‌هایش در حمله اسرائیل گفت: خداوند را به خاطر این افتخاری که با شهادت سه فرزند و نوه‌هایم نصیب ما کرد، شکر می‌کنم. هنیه در ادامه افزود: با این درد‌ها و خون‌ها، ما برای ملت و مسأله فلسطین و امت خود امید، آینده و آزادی می‌آفرینیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایسنا: رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز (چهارشنبه) شهادت سه تن از فرزندان و تعدادی از نوه‌هایش در حمله رژیم صهیونیستی در غزه را تایید کرد.
 
 اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در واکنش به شهادت فرزندان و تعدادی از نوه‌هایش در حمله رژیم صهیونیستی گفت: خداوند را به خاطر این افتخاری که با شهادت سه فرزند و نوه‌هایم نصیب ما کرد، شکر می‌کنم.
 
براساس گزارش الجزیره، هنیه در ادامه افزود: با این دردها و خون‌ها، ما برای ملت و مسأله فلسطین و امت خود امید، آینده و آزادی می‌آفرینیم.
 
اسماعیل هنیه همچنین تصریح کرد: فرزندان شهیدم به شرف زمان، مکان و شرف پایان نائل آمدند.
 
وی در ادامه افزود: فرزندانم نزد مردم ما در نوار غزه مانده و این باریکه را ترک نکرده‌اند. 
 
هنیه اظهار داشت: تمامی فلسطینیان و همه ساکنان غزه با دادن خون فرزندان خود بهای سنگینی پرداخت کرده‌اند و من نیز جزو یکی از آنها هستم. حدود ۶۰ تن از اعضای خانواده خود به درجه شهادت نائل شده‌اند. 
نظرات بینندگان