arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۱۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۳ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

وزیر نفت: تولید نفت را به بیش از ۵.۵ میلیون بشکه می‌رسانیم

وزیر نفت گفت: در برنامه هفتم برنامه داریم تولید نفت را به بیش از ۵.۵ میلیون بشکه نفت و‌ گاز را به بیش از یک میلیارد و۲۵۰ میلیون متر مکعب برسانیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: وزیر نفت گفت: در برنامه هفتم برنامه داریم تولید نفت را به بیش از ۵.۵ میلیون بشکه نفت و گاز را به بیش از یک میلیارد و۲۵۰ میلیون متر مکعب برسانیم.

جواد اوجی وزیر نفت صبح امروز چهارشنبه در حاشیه نشست هئیت دولت در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: وزارت نفت دولت مردمی نشان داده که معطل خارجی‌ها و برجام نبودیم واز ظرفیت توان پیمانکاران و سازندگان داخلی استفاده کردیم.

زارع پور: ظرفیت پهنای باند کشور حدود دو برابر شده است

وی افزود: امروز بیش از ۳۰۰ پروژه و طرح نیمه تمام و شروع عملیات‌های اجرایی را در دست داریم که بیش از ۱۲۰ میلیارد دلار است و آثار این پروژه‌ها را شاهد هستیم. پروژه‌های بزرگی را سال گذشته منعقد کردیم. در این نمایشگاه بین المللی تمامی شرکت‌های توانمند داخلی حضور یافته‌اند.

وزیر نفت گفت: سال گذشته رشد ۲۰ درصدی اقتصادی را در گروه نفت و گاز شاهد بودیم که بی نظیر بود. در برنامه هفتم برنامه داریم تولید نفت را به بیش از ۵.۵ میلیون بشکه نفت و گاز را به بیش از یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون متر مکعب برسانیم.

اوجی تصریح کرد: ۱۵۰ شرکت دانش بنیان در شروع دولت به بیش از ۶۷۶ شرکت دانش بنیان رسیده است و نزدیک به هزار قرار داد به ارزش یک میلیارد دلار با این شرکت‌ها بسته‌ایم.

وی تاکید کرد: در مجلس در قانون بودجه ۱۴۰۳ وزارت نفت مکلف شده که در سال جاری عملیات سوخت گیری در جایگاه سوخت به وسیله کارت سوخت شخصی خودرو انجام‌گیرد و به همین خاطر در حال عملیاتی کردن این برنامه هستیم و از مردم می‌خواهیم که در جایگاه‌ها از کارت سوخت شخصی استفاده کنند.

نظرات بینندگان