arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۱۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۳ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

پلیس راه: تردد موتورسیکلت در آزادراه ممنوع است

رئیس پلیس راه پایتخت با بیان اینکه تردد موتورسیکلت در آزادراه ممنوع است، گفت: در سال ۱۴۰۲ با تلاش همکاران پلیس راه و همکاری خوب مردم، کاهش ۶ درصدی جان‌باختگان تصادفات جاده‌ای را در محورهای منتهی به پایتخت داشته‌ایم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: رئیس پلیس راه پایتخت با بیان اینکه تردد موتورسیکلت در آزادراه ممنوع است، گفت: در سال ۱۴۰۲ با تلاش همکاران پلیس راه و همکاری خوب مردم، کاهش ۶ درصدی جان‌باختگان تصادفات جاده‌ای را در محور‌های منتهی به پایتخت داشته‌ایم.

سرهنگ ابراهیم ارزانی؛ رئیس پلیس راه پایتخت در اولین نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ با تلاش همکاران پلیس راه و همکاری خوب مردم، کاهش ۶ درصدی جان‌باختگان تصادفات جاده‌ای را داشته‌ایم.

رئیس پلیس راه پایتخت با بیان اینکه اوج تصادفات در بازه زمانی ۱۶ تا ۲۰ رخ داده و به بازگشت از محل کار و خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان بازمی‌گردد، تصریح کرد: ۲۶ درصد علت تصادفات عدم توجه به جلو است.

وی با بیان اینکه تردد برخی خودرو‌ها از لاین اضطرار با سرعت بالا منجر به وقوع تصادفات فوتی با خودرو‌های متوقف در این معبر شده است اعلام کرد: لاین اضطرار مخصوص خودرو‌های امدادی، پلیس و امداد رسان است.

رئیس پلیس راه پایتخت با بیان اینکه تردد موتورسیکلت در کلیه آزادراه‌ها ممنوع است افزود: مأموران پلیس راه به محض مشاهده با تردد موتور‌ها در آزادراه برخورد کرده و موتور‌ها توقیف می‌شوند؛ موتور‌های سنگین هم که اصلا اجازه تردد نداشته و به محض مشاهده توقیف می‌شوند.

نظرات بینندگان