arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۷۸۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۶ - ۱۶ آبان ۱۳۹۱

پیش بینی های خاص در مورد پیروز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ؛ از جادوگر 105 ساله تا فال فوتبالی 72 ساله!

روزنامه نیویورک تایمز می نویسد که طبق فال قدیم آمریکایی "قانون ردسکینز" که هرگز در طول 72 سال اخیر دروغ نگفته است، میت رامنی، نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری در سال جاری باید پیروز شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


در حالی که امروز به طور رسمی انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا آغاز شده است، پیش بینی جادوگران و فالگیرها به شدت اخبار رسانه های خارجی را دربر گرفته است.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب ؛ روزنامه نیویورک تایمز  می نویسد که طبق فال قدیم آمریکایی "قانون ردسکینز" که هرگز در طول 72 سال اخیر دروغ نگفته است، میت رامنی، نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری در سال جاری باید پیروز شود.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب , تیم "واشنگتن ردسکینز" در بازی فوتبال آمریکایی که شب روز یکشنبه به پایان رسید ، از تیم "کارولینا پنترز" با ننیجه 21 بر 13 شکست بزرگ خورده است.

طبق فال مشهور ایالات متحده آمریکا، اگر ردسکینز در آخرین بازی خود در آستانه انتخابات ریاست برنده شود پس در انتخابات جاری حزبی پیروز می شود که نامزدش در انتخابات قبلی بیشترین آراء را به دست آورده بود.

اگر ردسکینز شکست بخورد حزبی برنده می شود که چهار سال پیش اقلیت آرا را گرفت. بنابراین این فال پیروزی میت رامنی را پیش بینی می کند .

اگر فال قدیم واقعا برآورده شود "نیویورک تایمز دیلی نیوز" به رامنی توصیه می کند تا به عنوان رئيس جمهور "برای ارسال به هر بازیکن تیم فوتبال " کارولینا پنترز " کارت تبریک آمیز با سپاسگذاری برای پیروزی خود را ارسال کند . "
این فال در ایالات متحده آمریکا از سال 1940 در تمام 18 دوره انتخابات ریاست جمهوری برآورده می شد و فال پیروزی باراک اوباما چهار سال پیش نیز برآورده شده است.

یک جادوگر 105 ساله پیش بینی می کند که اوباما برای دوره دوم انتخاب شود


آسوشیتدپرس گزارش داد که باراک اوباما، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا طبق پیش بینی جادوگر از روستای پدری در کنیا قطعا مجددا در انتخابات پیروز خواهد شد .

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب ؛ جان دیمو از روستای کوگل پس از فال با استفاده از صدفها و استخوان حیوانات به این نتیجه رسید. او این اشیا را به زمین انداخت و جایی که آنان افتادند، مطالعه کرد. در نهلیت جان دیموی 105 ساله به صدف سفید اشاره کرد و گفت: "اوباما جلو افتاد قطعا پیروز خواهد شد ."
آخرین نظرسنجی در مورد انتخابات آمریکا، اوباما یا رامنی؟

طبق نظرسنجی کانال تلویزیونی سی ان ان، نامزد های به ریاست جمهوری آمریکا - باراک اوباما، رئیس جمهور فعلی و میت رامنی، فرماندار سابق ماساچوست - در آستانه انتخابات به میزان برابری مورد اعتماد رای دهندگان هستند. اما با توجه به نظرسنجی های سرویسهای معتبر جامعه شناختی، اوباما در به ایالات نوسان تعداد رایدهندگان بیشتری دارد. او با تفاوت مختلف در اوهایو، فلوریدا، ویرجینیا، آیووا، ایالت کلرادو، میشیگان، نوادا و نیوهمشایر جلوتر از رامنی است .

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب ؛ طبق نتایج مطالعه، 49 درصد از رای دهندگان بالقوه به رای دادن برای رامنی و اوباما آماده هستند .

52 درصد از پاسخ دهندگان نسبت به اوباما و 51 درصد نسبت به رامنی روی خوش نشان می دهند. 51 درصد از پاسخ دهندگان در مسائل کلیدی با اوباما و 50 درصد از پاسخ دهندگان با رامتی موافق هستند.

این نظر سنجی از 2 تا 4 نوامبر انجام شد. 1010 شهروند بزرگسال آمریکایی، از جمله 918 رای دهنده ثبت شده به پرسش پاسخ دادند.

در واقع، شانسهای مساوی نامزدهای برای پیروزی نشان می دهند که احتمال می رود وضعیتی پیش بیاید که برنده انتخابات ریاست جمهوری در یک زمان طولانی پس از انتخابات قبل از شمارش تعداد آرا تعیین نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نميدونم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۶
21
3
آخه به ماچه كي ميشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۶
9
7
كاملا واضح و مبرهن و بديهي و قطعيه كه اوباما در انتخابات پيروز مي‌شه. توي آمريكا،‌ قدرت بين جمهوريخواه‌ها و دموكرات‌ها هر هشت سال مي‌چرخه. نه اين‌كه تقلبي در انتخابات بشه، با تأثير رسانه‌ها بر مردم اين كار به طور اتوماتيك انجام مي‌شه. به عبارت ديگه، در انتخابات چهار سال آينده امكان نداره كه دمكرات‌ها پيروز انتخابات باشن... اين خط و اين نشون
نظرات بینندگان