arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۳۱۵۴
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۰ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۱

پس دادن ایرباس به دلیل ناتوانی در پرداخت اقساط

با روند افزایشی نرخ ارز طی روزهای گذشته فعلا و بار دیگر از خرید هواپیماهای جدید و افزودن به ناوگان شرکت هواپیمایی ایران ایرتور منصرف شده و قصد داریم تا ثابت شدن نرخ ارز دراین باره اقدام نکنیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران ایرتور از کاهش مسافران پس از افزایش نرخ بلیت هواپیما و تخفیف 30 درصدی بلیت پروازهای داخلی این شرکت خبر داد و گفت: یک فروند ایرباس خریداری شده این شرکت به دلیل ناتوانی در پرداخت اقساط آن پس داده شد.

کاپیتان سیروس باهری در گفت‌وگو با ایسنا درباره برنامه‌های ایران ایرتور در زمینه خرید هواپیما اظهار کرد: تا چند روز پیش نرخ ارز در اتاق مبادلات ارزی متعادل شده بود و مذاکرات برای خرید هواپیما را آغاز کردیم اما با روند افزایشی نرخ ارز طی روزهای گذشته فعلا و بار دیگر از خرید هواپیماهای جدید و افزودن به ناوگان شرکت هواپیمایی ایران ایرتور منصرف شده و قصد داریم تا ثابت شدن نرخ ارز دراین باره اقدام نکنیم.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران ایرتور از وجود 12 هواپیمای ام.دی در ناوگان این شرکت خبرداد و گفت: دو فروند ایرباس خریداری کردیم که یکی به دلیل مشکلات بیمه زمین‌گیر است.

باهری اظهارکرد: یکی از ایرباس‌های ایران ایرتور به صورت قسطی خریداری شده بود اما پس از مشکلات ارزی نتوانستیم از عهده پرداخت اقساط آن برآییم؛ بنابراین آن را پس دادیم.

کاهش مسافر و تخفیف 30 درصدی بلیت

مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران ایرتور درباره تعداد مسافران پس از افزایش قیمت بلیت هواپیما گفت: ‌در چند ماهه اخیر با توجه به افزایش نرخ بلیت و فصل زمستان مسافران 30 تا 40 درصد کاهش یافته‌اند.

باهری اعلام کرد: شرکت هواپیمایی ایران ایرتور برای پر کردن صندلی‌های پروازی خود تصمیم گرفته است بلیت پروازهای داخلی را با حدود 30 درصد تخفیف بفروشد.

وی تاکید کرد: تخفیف بلیت شرکت هواپیمایی ایران ایرتور تنها برای پروازهای داخلی است زیرا اغلب پروازهای خارجی این شرکت به صورت چارتر انجام می‌شود.
نظرات بینندگان