arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۶۸۲۶
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۴ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۱
باید اعضای کارگروه برای مذاکرات بین‌المللی مشخص شوند

دبیر: امیدوارم سیاسیون برای حل مسائل کشتی ورود نکنند

قهرمان اسبق کشتی جهان و المپیک گفت: امیدوارم سیاسیون برای حل مشکلات کشتی و حذف آن از المپیک ورود نکنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


علیرضا دبیر در گفت‌وگو با فارس، درباره حذف کشتی از بازی‌های المپیک گفت: مشکلی که به وجود آمده، اتفاق بدی برای تمام ماست، اما باید با درایت و منطق این مسئله را به گوش جهانیان برسانیم و با آگاهی دادن بیشتر به مسئولان کمیته بین‌المللی المپیک از حذف کشتی جلوگیری کنیم.

وی ادامه داد: نباید در این قضیه سیاسیون وارد شوند بلکه افراد اجتماعی شناخته‌شده متعددی که ایرانی هم هستند در سراسر جهان حضور دارند؛ باید آنها را فعال کنیم تا مشکل کشتی در مجامع جهانی حل شود.

عضو شورای شهر تهران خطاب به مسئولان کمیته ملی المپیک گفت: مدیران کمیته اعلام کردند کارگروهی مشخص خواهند کرد تا 6 نفر برای مذاکرات بین المللی انتخاب شوند، چند روزی است از این اتفاق بد برای کشتی گذشته است، اما هنوز موضع جدی اعلام نشده است.

دبیر تصریح کرد: مسئولان کمیته باید هر چه زودتر این کارگروه را تشکیل دهند، چون مسئولیت حساسی دارند و تا اردیبهشت ماه بیشتر فرصت نداریم تا از حذف کشتی جلوگیری کنیم. خودم هم محکم پیگیر قضیه هستم و این موضوع را جزو وظایفم می‌دانم. کشتی متعلق به قدیمی‌ها و نسل آینده این مرز و بوم است و این موضوع را یکی از وظایف خودم می‌دانم.

نظرات بینندگان