arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۶۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۹ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۱

پیگیری مکرر احمدی‏‌نژاد از حال یک پلیس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
استاندار تهران جریان پیگیری مکرر رئیس جمهوری از حال مأمور انتظامی مصدوم را برای مدیران دماوندی روایت کرد.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس، مرتضی تمدن صبح امروز در جمع مردم و مسئولان شهرستان دماوند با اشاره به افتتاحیه چند روز گذشته طرح‏های مسکن مهر و همچنین کنارگذر جنوبی آزادراه تهران - پردیس با حضور رئیس جمهوری گفت: چند روز قبل در جریان آیین‏ گشایش طرح‏های مختلف استان تهران، دست یک مأمور انتظامی در خلال بازدید رئیس جمهوری به میله‏ای آهنی برخورد کرد و جراحت برداشت.

تمدن ادامه داد: البته رئیس جمهوری این صحنه را ندید، اما من و وزیر راه و شهرسازی به هنگام ترک شهرستان پردیس به وسیله بالگرد به مقصد اسلام‏شهر از این حادثه یاد کردیم.

وی اضافه کرد: رئیس جمهوری بعد از شنیدن جریان این حادثه، سه تا چهار بار تأکید داشت که با این مأمور تماس بگیرید و احوالش را جویا شوید.

استاندار تهران افزود: سرمایه و خمیرمایه چنین پیگیری مستمری از سوی رئیس قوه مجریه نشأت گرفته از عشق به مردم است.

تمدن ادامه داد: یک فرماندار در شهرستان‏های استان تهران و هر نقطه دیگر از این کشور باید با دیدن فردی درگیر با مشکل از خودروی خود پیاده شده و به آن معضل رسیدگی کند.

مدیران ریموت در اتاقشان را جمع کنند

استاندار تهران با بیان اینکه پشتوانه یک فرماندار یا هر مسئول دیگری مردم هستند، ادامه داد: اگر خدای نکرده فرمانداری در داخل محیط بسته اتاق خود پنهان شد، به درد مدیریت در جمهوری اسلامی نمی‏خورد.

تمدن اضافه کرد: مدیر در نظام اسلامی باید به اراده مردم در جمع آنها حضور پیدا کرده و این حضور برای جامعه ملموس باشد.

استاندار تهران افزود: مدیری که در باران به سرعت از کنار صفی عبور کرده و آب داخل چاله را به سوی مردم بپاشد، هیچ ارزشی ندارد؛ برخی از این افراد خود را تحمیل کرده‏اند.

وی اضافه کرد: روزی در بازدید از منطقه‏ای به یکی از بخشداری‏ها مراجعه کردم و با جعبه‏ای که آن را ریموت می‏نامیدند در پشت در دفتر بخشدار مواجه شدم.

تمدن اضافه کرد: فردی که آنجا بود گفت که مردم نمی‏دانند به کجا مراجعه کنند و به اشتباه وارد دفتر بخشدار می‏شوند؛ حال آنکه مردم به خوبی متوجه همه چیز هستند.

استاندار تهران افزود: هدف مسئولی که پشت در دفتر خود ریموت نصب می‏کند، تفکر در امور نیست بلکه می‏خواهد از مردم فرار کند.
نظرات بینندگان