صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ساعت ۰۲:۴۱
کد خبر: ۱۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۲ - ۲۲ بهمن ۱۳۸۹
رئیس جمهور ترکیه که اوایل هفته آینده به تهران سفر می کند در راس هیئت حدود 300 نفره، متشکل از 135 مقام دولتی و بیش از 100 تاجر عازم جمهوری اسلامی ایران می شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس جمهور ترکیه که اوایل هفته آینده به تهران سفر می کند در راس هیئت حدود 300 نفره، متشکل از 135 مقام دولتی و بیش از 100 تاجر عازم جمهوری اسلامی ایران می شود.

به گزارش خبرنگار مهر ، عبدالله گل رئیس جمهور ترکیه قرار است روز یکشنبه 24 بهمن 1389 به منظور انجام سفری چهار روزه به ایران سفر کند و بازدید از شهرهای اصفهان و تبریز نیز در برنامه او قرار دارد.

گل را در این سفر هیئتی بلند پایه شامل 135 مقام دولتی همراهی می کنند و علاوه بر این بیش از 100 تاجر و 25 خبرنگار نیز در هیئت او حضور دارند.

همچنین 4 وزیر کابینه گل، شامل وزیران خارجه، کشور،انرژی و مشاور در امور خارجی نیز در این سفر رئیس جمهور ترکیه را همراهی می کنند.

عبدالله گل در سفر به تهران با رئیس جمهور اسلامی ایران و برخی دیگر از مقامات از جمله معاون اول رئیس جمهور و وزیرامورخارجه و رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو خواهد کرد.

عبدالله گل رئیس جمهور ترکیه و احمد داوود اوغلو وزیرامورخارجه این کشور به همراه همسرانشان به جمهوری اسلامی ایران سفر می کنند.

رئیس جمهور ترکیه روز سه شنبه به اصفهان و روز چهارشنبه به تبریز سفر خواهد کرد.